Door de enorme hitte draaien de brouwerijen en Vrumona op topcapaciteit om aan de vraag te kunnen voldoen Vrumona's bijdrage aan de WK in Amerika Tijdens de prachtige herfst introduceert Heineken in sep tember Heineken Tarwebok in Amerika. Het wordt nu in 28 staten verkocht. Behalve in Amerika breidt Heineken haar belangen ook uit in Europa en in het Verre Oosten. Een meer derheidsbelang in een Zwitser se brouwerijgroep Calanda Hal- dengut gaat vooraf aan een belang in een Poolse brouwerij Zywiec S. A.Birra Dreher wordt Heineken Italia. In het Spaanse El Aguila verhoogt Heineken haar belang. Daarnaast opent Heineken een nieuwe brouwe rij in Vietnam, waarna inmid dels het derde brouwerij-project in China van start gaat, op de voet gevolgd door een project in Cambodja. Ook Amstel werkt hard aan internationalisering. Het Amstel merk is jonger dan ooit en heeft nu een eenduidige uitstraling in de hele wereld. Na recente introducties in on dermeer Portugal, Groot-Brit- tannië, Zwitserland en Italië, blijken de verkopen boven ver wachting mede door succesvolle acties, zoals lokale campagnes en sponsoring van de UEFA Champions League. Vrumona's algemeen directeur P.C. Schop neemt 31 oktober afscheid van onze onderne ming wegens gezondheidsrede nen, na een dienstverband van 26 jaren. Tot slot geeft de heer H.F.M. Coebergh een afscheids receptie in de Hooiberg op 16 december. Wegens het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd zal hij zijn werkzaam heden voor Heineken beëin digen per 1 januari 1995. Dit nieuwe reusachtige Heineken tapeiland van de RSD is binnen vijf minuten tapklaar De step: vanaf begin januari het nieuwe proef- vervoermiddel voor het Dienstgebouw-personeel Heineken Tarwebok kwam dit jaar ook in een speciale fles op de markt. Deze was te koop bij.de slijters

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1994 | | pagina 11