Movie Gala van 7UP Imago Heineken uitstekend Open Huis in Rijs sen Bunnik 'Wat is de beste film aller tijden?' Onder dit motto houdt 7UP eind oktober een speciale actie rond biosco pen. Het gaat hier om de '7UP Movie Gala prijsvraag', waarbij de consument zijn of haar favo riete film via een speciaal tele foonnummer kan doorgeven. Dit nummer staat tot eind okto ber op het etiket van de 7UP-fles vermeld. In november wordt bekeken wie uiteindelijk de gelukkige (vijfhonderd) winnaars zijn. Zij krijgen elk twee toegangs bewijzen voor het 7UP Movie Gala dat 1 februari 1995 in MGM Tuschinski te Amster dam wordt gehouden. Heineken scoort opnieuw hoog in het zogeheten 'Corporate Image Barometer-onderzoek' dat elke twee jaar onder grote Nederlandse bedrijven wordt gehouden. Dit onderzoek wordt sinds 1982 door het bureau Research en Marketing verricht in opdracht van het dagblad De Telegraaf. Ondervraagd zijn beslissers uit het Nederlandse bedrijfsleven. Heineken werd twee keer tweede op de lijst van 'Best bestuurde bedrijven' en 'Top 15 van bedrijven waarin je het beste kunt beleggen'. In de categorie van 'Bedrijven met de beste reputaties' bereikte Heineken evenals in 1992 de der de plaats. In het rijtje van 'Be kendste bedrijven' steeg Heineken van de negende naar de zesde plaats, achter KLM, Philips, PTTPost, deNSenPTTTelecom. leveranciers. Het magazijn van Cambrinus was hiervoor fees telijk aangekleed door de Recla me Service Dienst. Onder grote belangstelling van de horeca- klanten gaf de wereldkampioen kunstbiljarten Jan Brunnink- greef een demonstratie van zijn kunnen. Ter gelegenheid van het Open Huis was een aantal bijzondere acties opgezet. Het Open Huis heeft de relatie met de klanten verbeterd. De dagen mogen, gezien de opkomst van achthonderd be zoekers, als bijzonder geslaagd worden beschouwd. Rijssen Op maandag 10 en dinsdag 11 oktober heeft dran kenhandel Cambrinus b.v. Open Huis gehouden. Alle klan ten waren welkom tussen twee uur 's middags en tien uur 's avonds. Zij kregen de gelegen heid om eens nader kennis te komen maken met Cambrinus en alle medewerkers. Boven dien konden zij in een informe le sfeer informatie krijgen over activiteiten van de brouwerij en Drankenhandel Cambrinus hield Open Huis

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1994 | | pagina 6