Weer naar school met Sisi Orange Een balletje gooien met Pepsi Max KOOP [SPEülj een omzet die gelijk is aan anderhalve week voorraad! Iede re consument wil wel een bal letje gooien, dus de supermark ten staan te dringen om te mogen meedoen. Vmmona's in licentie gemaak te cola Pepsi Max is een cola zonder suiker, maar met een maximale colasmaak. Pepsi Koop, gooi en win: A Pepsi Max houdt Nederlandse promotietour Max bevat weinig calorieën en wordt in de reclame neergezet als een drank met een stoere, sportieve uitstraling. Pepsi Max is in de winkel verkrijgbaar naast de andere suikervrije cola Pepsi Light. Bunnik Vrumona houdt sinds kort een Pepsi Max pro- motietoer langs Nederlandse supermarkten. Consumenten die een fles Pepsi Max hebben gekocht, kunnen meedoen aan een ballengooi-spel. Dit werkt als volgt: de consument pro beert drie ballen in drie gaten te gooien in een bord met de afbeelding van de acteurs uit de Pepsi Max-commercial. Als dit lukt maakt hij of zij kans op de hoofdprijs: een mountainbike! Eén bal gemist is geen punt. De consument krijgt dan een pols bandje of een t-shirt. Het doel van deze promotietoer is zoveel mogelijk mensen te laten kennismaken met Pepsi Max, want na één keer proeven zijn de meeste mensen meteen verkocht. Via de radiozender 'Radio Ten Gold' laat Vrumo na weten waar de Pepsi Max promotie-auto met het ballen gooi-spel die dag staat. Duidelijk succes Willem Houck, Vrumona's pro duct manager Pepsi Max over de actie: "De promotietoer is dui delijk een succes. De super markt heeft op de promotiedag Bunnik Sisi Orange heeft op de eerste schooldag van dit sei zoen scholieren uit de laagste klassen verrast met een kleur- wedstrijd. Ruim honderd scho len uit het hele land deden aan deze actie mee. Zij kregen voor alle kinderen uit de jongste groe pen een kleurplaat in de vorm van een opgevouwen koffertje met als thema 'De eerste school dag', die inderdaad de eerste dag op alle schooltafels lag. De kinderen kregen tot eind vorige maand de tijd om er iets moois van te maken. De 25 mooiste kleurplaten zijn inmid dels beloond met een memory spel. Naast de actie op de scho len heeft Sisi ook nog kleur platen op 30.000 huisadressen verspreid. Daarbij konden de ouders sparen voor een gratis fles Sisi Orange Zonder Prik en/of een gratis set kleurpotlo den. Sisi verraste met deze kleurplaat vele basisschoolkinderen

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1994 | | pagina 27