Sisi-acteur nu idool Vrumona vermilt Isostar voor Gatorade T Bunnik De jongen uit de Sisi- commercial is zeer geliefd bij meisjes tussen de dertien en zeventien jaar, zo blijkt uit onderzoek. Sinds het eerste tv- spotje ongeveer twee jaar gele den voor het eerst werd uitge zonden, was zijn populariteit stijgende. Na de introductie van het tweede spotje, is de jongen een bekend gezicht op de Neder landse beeldbuis. Regelmatig bellen tieners de Consumen tenservice van Vrumona met het verzoek om een poster of de naam en het adres van de jon gen. De hoofdrol in de Sisi-commer- cials wordt gespeeld door de Amerikaanse acteur Santio East. "Er zijn meisjes die erg aan dringen en hem willen schrij ven", vertelt Marleen de Bruijn, van de reclameafdeling van Vru mona. "Als wij vertellen dat de acteur in Amerika woont, houdt dat hen niet tegen." Mar leen en haar collega's sturen desgewenst naam en adres van de enthousiaste belsters door naar het Amerikaanse theater bureau waarbij Santio East is aangesloten. Vrumona is blij met populariteit van de acteur. De afdeling Reclame laat bin nenkort ansichtkaarten met de afbeelding van Santio East drukken. Deze kaarten zijn onderdeel van een serie an sichtkaarten die gratis zal worden uitgedeeld in cafés en bioscopen. Weddenschappen De Amerikaanse acteur is niet alleen gewild bij jonge meisjes maar ook het onderwerp van weddenschappen. Zo bellen er mensen naar Consumentenser vice die gewed hebben dat de acteur de bekende filmster Tom Cruise is. Ook wordt hij ver ward met de discjockey/presen- tator Martijn Krabbé. Helaas moet Consumentenservice hen dan teleurstellen. Eén jongeman reageerde echter uitgelaten op de ontkenning van Consumen tenservice: Hij had met een weddenschap duizend gulden gewonnen! De hoofdrolspeler uit de succesvolle Sisi-commercials is een idool geworden Bunnik Vrumona gaat per 1 januari 1995 in Nederland de distributie en verkoop verzorgen van de isotone dorstlesser 'Gato- rade'. Hiervoor is een overeen komst gesloten met het concern Quaker Oats. Gatorade zal in 33cl blik worden afgevuld door Vrumona. Dat geldt niet voor het produkt in halve literflessen. Die komen straks kant en klaar aan in Bunnik. De komst van Gatorade betekent tegelijkertijd dat Vrumona per 1 januari aan staande stopt met de verkoop en distributie van Isostar. Het produkt Gatorade is sinds 1 januari 1994 op de markt in Nederland. Ook deze drank wordt veel gedronken door spor ters. Gatorade wordt echter gepromoot als 'dorstlesser' en spreekt op die manier een bre der publiek aan. De frisdrank is verkrijgbaar in de smaken citroen en sinaasappel. Doorslaand succes De Amerikaanse firma Quaker Oats heeft Gatorade in 1987 in Europa geïntroduceerd. In Italië, Spanje, Duitsland en België is het produkt al langer ver krijgbaar en is het een door slaand succes. Voor Gatorade wordt regelmatig reclame ge maakt tijdens sportevenemen ten in Europa, zoals recent bij de EK Atletiek in Helsinki. In Nederland is, zo meldt Quaker Oats, in enkele maanden tijd al een goede marktpositie op gebouwd. Aan Vrumona nu de taak die positie verder uit te bouwen, met behulp van haar kennis van de frismarkt in Nederland. Isostar Wasa Wander, de eigenaar van het merk Isostar, gaat naast de verkoop en distributie van Iso star poeder per 1 januari 1995 ook die van Isostar in blik zelf ter hand nemen. Het bedrijf wilde de commerciële activiteiten van beide Isostar-produkten graag bundelen. Vmmona heeft Isostar in blik vanaf 1 januari 1988 verkocht en gedistribueerd in Nederland. In de komende overgangsperiode blijft wat betreft Isostar de bevoorrading en service in handen van Vmmona.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1994 | | pagina 29