Eerste exemplaar Terrasboek overhandigd Start produktie Tiger in Shanghai A N. Vervelde (Heineken), hier rechts op de foto, overhandigt Het Terrasboek aan G. van der Veen (Koninklijke Horeca Nederland) Nijmegen Landelijk voorzit ter G. van der Veen van Konin klijke Horeca Nederland heeft het officiële eerste exemplaar van Het Terrasboek in ont vangst genomen. Het boek werd hem 10 juni offi cieel overhandigd door N.A. Vervelde, hoofd van de Horeca Services Groep van Heineken Nederland. Dat gebeurde tij dens een bijeenkomst in café restaurant De Vereeniging in Nijmegen. Het Terrasboek is bestemd voor ondernemers die Heineken of Amstel als hoofdmerk voeren, en een (mogelijkheid tot een) terras bij hun horecagelegen heid hebben. In het rijk geïllustreerde en vlot leesbare boek staan diver se tips en suggesties voor een optimale exploitatie van een terras. De inhoud is gebaseerd op de resultaten van een onderzoek, dat Heineken in 1993 heeft laten verrichten onder 2500 consumenten en bijna 100 ter rasexploitanten in Nederland. Het Terrasboek is een van de middelen waarmee Heineken zich met zijn service aan de horeca wil onderscheiden van de concurrentie. Shanghai De brouwerij Shanghai Mila heeft kortgele den een nieuwe flessenlijn en een nieuwe bliklijn in gebruik genomen. Op beide lijnen wordt Tiger bier afgevuld. Dit merk bier, dat nu onder licentie van APB-Singapore wordt gebrou wen, werd voorheen geïmpor- Leen van der Male bij de nieuwe flessenlijn met de eerste in Shanghai afgevulde fles Tiger bier teerd uit Singapore. Op de blik lijn zal naast Tiger ook het loka le bier 'Reeb' worden afgevuld. Installation manager ter plekke, Leen van der Male, organiseer de een voetbalwedstrijd ter gele genheid van de ingebruikname van de nieuwe flessenlijn. Het Chinese team van Shanghai Mila speelde tegen het Europe se team, bestaande uit de mon tagetechnici en de expatriates van de brouwerij. Het Europese team won met 3-1.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1994 | | pagina 6