Als je bril maar goed zit... Lingen's Blond op de markt k UMflB y: "ryy m.m i blond i Zoeterwoude Kijken naar de zonsondergang vanaf een zeil boot, een verfrissende rit te paard door de duinen, een fiets tocht met het hele gezin, met zijn allen in de achtbaan in de speeltuin... Het zijn slechts enkele voorbeelden hoe we op een zomerse dag de vrije tijd doorbrengen. Een van de promoties die de Heineken marketinggroep op verzoek van Verkoop heeft ont wikkeld, sluit hierop goed aan. Onder het motto 'als je bril maar goed zit' wordt een speci aal Heineken-zonnebrilbandje ingezet bij een aantal groothan dels. Dat zorgt ervoor dat de zonnebril, een onmisbaar attri buut op zomerse dagen, op alle momenten stevig op de neus blijft zitten. De actie loopt van 6 tot en met 19 juli voor alle klanten van de zeven Makro-filialen en drie Lukas Klamer zelfbedienings groothandels. Bij aankoop van een krat Heineken 30 centiliter krijgt de klant het zonnebril bandje gratis. "Op dit moment zijn er veel acties die betrekking hebben op de Wereldkam pioenschappen Voetbal", vertelt accountmanager Pieter van Strijen. "Het is zinvol om ook in de periode daarna met activi teiten te komen. Natuurlijk zor gen we ervoor dat Heineken er ook weer bij is." Het zonnebril bandje bijvoorbeeld, zal wel licht ook later in het jaar nog Voor Heineken-medewerkers stelt Marketing 25 zonnebril bandjes ter beschikking om te verloten. Wilt u kans maken op zo'n bandje, zend dan uiterlijk worden ingezet bij andere acties. 4 juli een briefkaart naar Redac tie Vers van 't Vat. Zie voor het adres pagina 2. Zet op de briefkaart 'zonnebrilbandje', uw naam, adres, personeelsnum- mer en afdeling. De gelukkige winnaars krijgen het bandje automatisch toegestuurd. Den Bosch Sinds kort staat Lingen's Blond in de winkel. Op 13 juni reden de eerste vracht wagens met dit nieuwe milde bier de Bossche brouwerijpoor ten uit. Drie dagen eerder heb ben alle Heineken-medewer kers een flesje Lingen's Blond op hun werkplek gekregen om alvast kennis te kunnen maken met het nieuwste produkt van de Heineken Brouwerijen. In juli zal ieder op vertoon van zijn bierkaart in het PUM een gra tis krat kunnen afhalen. Om Lingen's Blond landelijk bekendheid te geven, versche nen op 20 juni paginagrote advertenties in de landelijke dagbladen. Ook komt er vanaf 24 juni een televisiecommer cial. De nadruk daarin ligt op het feit dat Lingen's Blond een mild bier is met een bescheiden alcoholpercentage Voor de consumenten is er gedu rende drie weken een speciale kennismakingsaanbieding. Wie in de winkel een four-pack koopt, kan tijdelijk twee gratis glazen bestellen. De aanvraag bon hiervoor is namelijk aan de binnenzijde gedrukt van het karton dat vier flesjes Lingen's Blond clustert. r t UITZENDSCHEMA COMMERCIAL LINGEN'S BLOND (onder voorbehoud) Datum Tijd Zender Programma ervoor vr 24/6 22.58 Ned3 Lotto za 25/6 22.50 Ned3 Argentinië-Nigeria zo 26/6 21.07 Nedl Zondagskinderen ma 27/6 20.20 Nedl Journaal di 28/6 20.41 Ned2 Die 2 WK di 28/6 21.55 Ned3 WK journaal wo 29/6 21.25 Ned3 België-Saoedi Arabië do 30/6 19.25 Nedl Roseanne do 30/6 21.55 Ned3 Seth Fiona za 2/7 20.00 Ned3 Rust WK achtste finale zo 3/7 20.55 Ned3 WK achtste finale di 5/7 19.50 Ned3 WK achtste finale zo 10/7 19.55 Ned3 WK vierde finale zo 17/7 23.40 Ned3 WK finale

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1994 | | pagina 7