Nieuwe commercials Heineken en Amstel Malt Royal Club Martini Jigger 30 (vervolg dankbetuigingen van pag. 19) Hierbij dank aan Heineken voor het mooie bloemstuk en het dranken pakket dat wij mochten ontvangen, ter gelegenheid van ons 40-jarig huwelijk. Ook dank aan Mw. van der Linden van Personeelszaken Den Bosch. Dat het Heineken in de toekomst goed mag blijven gaan. Leo en Cor Smits Alle collega's hartelijk danlc voor de onvergetelijke dag van mijn afscheid. Ferrie en Hennie Monsma Het was overweldigend, gul en hart verwarmend. Ad en Toos de Mug Tijdens mijn 32-jarig dienstverband heb ik verschillende recepties mee gemaakt, ook afscheidsrecepties, maar zoals ik het heb meegemaakt, slaat alles: live-muziek, vele, vele klanten, bloemen en een hoop cadeaus. Lex Bauer, mijn bedrijfs leider, Koos Tromp, hoofd horeca- gebied, Jan de Birlc, personeelszaken, bedankt voor de mooie en gemeen de woorden en de voortreffelijke organisatie voor deze dag. Een hele verrassing was het dat er oude colle ga's van 7Up waren. En mijn vorige baas Charles Corver, die mij ook nog toesprak en de rode kaart gafemit! Ook wil ik alle collega's van kan toor en chauffeurs bedanken voor hun aanwezigheid. Hans de Vries Havenstad Rotterdam Op 88-jarige leeftijd is mijn vader "Baas" Eibers onverwacht en vredig, tijdens zijn vakantie, ingeslapen. Hij was destijds chef Garage in de Quellijnstraat te Amsterdam. Tijdens de crematie-plechtigheid was het fijn te zien, dat hij na 23 jaar pensioen, niet door de brouwe rij was vergeten. Twee fraaie bloem stukken van de Directie en het voormalig garage-personeel, dat praktisch voltallig aanwezig was, waren het bewijs. Ook mevrouw Van Kooten had de moeite en tijd genomen aanwezig te zijn. Allen hiervoor van harte bedankt! Hanna van Zon-Elbers Deze maand komen twee nieu we commercials op de buis. Allereerst 'zomer' van Heine ken (21 juni) met als thema 'zomerplezier'. Met prachtige beelden van een zomerse dag. Vrienden die genieten van het goudgele strand. De zon die ze met warmte verwarmt. Het hete zand vraagt om verkoeling en dat vinden deze vrienden bij een sprankelend glas Heerlijk Helder Heineken. Eind juni volgt de nieuwe Amstel Malt commercial, 'Marinier' geheten. Daarin is een marinier te zien die op Curacao een hele dag bij het huis van de gouverneur op wacht moet staan in de bloed hete zon. Pas 's avonds laat, als het Nederlandse gezelschap weer terugkeert van een rond leiding over het eiland, mag hij van zijn plaats af. Terug in de kazerne wordt hij als een held onthaald bij zijn kameraden en lest hij zijn dorst met een heer lijk koel glas Amstel Malt. Bunnik Royal Club Bitter Lemon heeft vele mixmogelijk heden. Een bekend en geliefd mixdrankje is bijvoorbeeld Mar tini Jigger. Daarvoor zijn nodig twee delen Royal Club Bitter Lemon en één deel Martini Bianco, aangevuld met enkele ijsblokjes. Om de mixmogelijk heden van zowel Martini als Royal Club Bitter Lemon nog eens extra onder de aandacht te brengen, vindt er deze zomer een gezamenlijke promotie plaats. Dit gebeurt bij grote supermarkten en slijterijen, ver spreid over het hele land. Bij aankoop van een fles Martini Bianco krijgt de klant een liter fles Royal Club Bitter Lemon gratis. (Tegen betaling van het statiegeld voor de fles). Bij de achterpagina: Beeld uit de Amstel 187O-campagne in de bladen. Deze grijpt terug naar het einde van de vorige eeuw. Lees hierover meer op pagina 17.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1994 | | pagina 30