Terrasboek Waarom kiest een consument voor een bepaald terras en welke eisen stelt hij daaraan? Deze en nog vele andere vragen worden beantwoord in 'Het Terrasboek' dat in opdracht van Heineken Nederland is gemaakt. Het boek wordt gratis verstrekt aan horeca ondernemers die Heineken of Amstel van de tap schenken en een terras hebben of willen hebben. Het Tenasboek A Marktonderzoeker Henk Eising van Heineken Nederland hier over: "Het Terrasboek is een van de middelen waarmee Heine ken haar service richting hore ca nog meer wil uitbreiden. Het bevat de resultaten van een grootscheeps onderzoek dat Heineken in augustus 1993 heeft gehouden onder ruim 2500 consumenten en bijna 100 terras-exploitanten in Neder land. Dit gebeurde in een groot aantal steden en kustplaatsen." Doel van het onderzoek was inzicht te verkrijgen in de voor- Gratis terrasboek vooi

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1994 | | pagina 12