Heineken op 40e BBB Maastricht Na veertig jaar is de BBB, de oorspronkelijke beurs voor bakkersbenodigd heden, uitgegroeid tot een inter nationale vakbeurs voor horeca, grootverbruik en voeding. Deze regionale tegenhanger van de Horecava in Amsterdam vond plaats van 24 tot en met 27 januari in het MECC te Maastricht. ye n- ld k- nt an »ts de ns ze. ve vij lie iet op te lat je: :m A De Heineken-stand op de BBB in Maastricht Driehonderdvijftig instellingen en bedrijven hadden samen de beschikking over zo'n 22.600 m2 tentoonstellingsruimte. Heineken was vertegenwoor digd door Heineken, Amstel, Vrumona, Bols Benelux, Brou werij De Ridder, De Brouwketel en Brand Bierbrouwerij. Ook alle andere Nederlandse bier brouwers waren aanwezig op de beurs. Ruim 33.000 bezoekers, voor namelijk mensen die in de horeca werkzaam zijn of er con necties mee hebben, bezochten het evenement. Heineken gebruikte voor de her kenbaarheid voor zijn klanten een gedeelte van de stand die op de Horecava was te bezoeken. Hier konden klanten ondermeer het nieuwe bier Kylian proeven. Zij waren erg enthousiast over Kylian en becommentarieerden het bier met 'buitengewoon goed'. Rustig en gezellig Regionale horecabeurzen als de BBB worden door de bezoekers zeer gewaardeerd. Vooral van wege het rustige en gezellige karakter ervan. De meeste mensen vinden bijvoorbeeld de Horecava te massaal. Voor Heineken bieden de regionale tegenhangers daarom een goe de gelegenheid om de band met de relaties te verbeteren en een goed gastheer te zijn. Regio nale beurzen worden onder meer gehouden in Zuidlaren (de Horesca, 28 februari tot en met 3 maart), in Goes (de Zeeuwse Horecabeurs, 7 tot en met 9 maart) en in Rosmalen (Horeca Vakbeurs Brabant, 31 oktober en 1, 2 en 3 november). De wereldberoemde kok Paul Bocuse opende de veertigste BBB. De Fransman bezocht de stand van Stadsbrouwerij De Ridder. Daarbij proefde hij uiteraard ook een glas Ridder bier w

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1994 | | pagina 7