Zowel Heineken Brouwerijen, Vrumona als Bols Benelux presenteerden op de Horecava nieuwe produkten aan de bezoekers. Voor alle bestond veel belangstelling. Het nieuwe bier Kylian was daarbij onbetwist hèt grote succes. Horecava-bezoekers ontd Kylian valt goed in de smaak De Amstel-stand A De Horecava 1994, de horeca vakbeurs die jaarlijks wordt gehouden in de Amsterdamse RAI, trok dit jaar minder bezoe kers dan voorgaande jaren. Een verklaring daarvoor zou kunnen zijn dat steeds meer mensen die in de horeca werkzaam zijn, een bezoek brengen aan de horeca- beurzen in hun eigen regio. Bij voorbeeld aan de BBB in Maas tricht, of de beurs in Zuidlaren. Op de Heineken-locatie was nauwelijks te merken dat dit jaar minder mensen een bezoek aan de Horecava brachten. In de diverse ruimtes van de grote Heineken Nederland-stand was het als vanouds gezellig druk.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1994 | | pagina 20