Nieuwjaarswens op video BON Amstel Nieuwjaarswens Videowedstrijd Prijsvraag Naast de consumenten-actie, kunnen ook Vers van 't Vat-le- zers in aanmerking komen voor korting op een gehuurde video band. Bij inleveren van de bon op pagina 31 en vijf Amstel pils of Amstel Malt-doppen bij Videoland, krijgt u eenmalig Naam: Adres: Postcode/plaats: Vestiging waar u werkt: Telefoonnummer(werk/privé): Personeelsnummer: en/of familieleden voor de ca mera op een originele manier een 'Gelukkig 1994' wilt wen sen. U kunt uw nieuwjaars wens oplezen, zingen, dansen. Alles is mogelijk. Laat weten met hoeveel personen u in uw video gaat optreden (maximaal tien personen) en geef ook aan welke attributen er verder no dig zijn (kerstboom, microfoon, muziekinstrument, enzovoort). Schrijf dit op de onderstaande bon, vul deze verder in en zend de bon voor 1 november 1993 naar redactie Vers van 't Vat, postbus 530, 2380 BD in Zoe- terwoude. De inzendingen worden doorgespeeld aan de afdeling Marketing, die de ori gineelste inzending beloont met een dagje televisiestudio. De winnaar wordt 27 novem ber samen met de andere 35 winnaars van de consumenten prijsvraag ontvangen in de tele visiestudio van Hilversum. Daar vinden de opnamen plaats. Uiteraard zal ook Vers van 't Vat aandacht schenken aan de winnaar van deze prijsvraag. De winnende ideeën worden uitgevoerd door vakmensen in een professionele studio in Hilversum. De winnaars zijn tevens de hoofdrolspelers in de eigen video. De set is een Am stel café. De opnamen vinden op 27 november plaats. Amstel bezorgt op oudejaarsdag 25 fa milieleden en/of vrienden een videoband met de nieuwjaars wens. Joint promotion Naast deze actie heeft Amstel bier een joint-promotion met Videoland. Bij inlevering van vijf Amstel bier of Amstel Malt- doppen, krijgt de consument bij Videoland eenmalig vijf gulden korting op de huur van een vi deoband naar keuze. Deze aanbieding geldt tot 12 november van dit jaar op vertoon van de klantenpas van Videoland. "Uit onderzoek blijkt dat 60 procent van de Nederlandse huishoudens een videorecorder in huis heeft en regelmatig video's huurt. Onder Amstel- drinkers ligt dat percentage zelfs tien procent hoger. Dus maar liefst 70 procent van de Amstel-drinkers heeft een videorecorder in huis. Dat was voor ons de reden iets met video te gaan doen", verklaart junior productmanager Simone van Hamond de actie. Amstel bier komt dit najaar met een nieuwe nationale promotie: de Amstel Videopro motie. Consumenten kunnen hieraan meedoen door een originele nieuwjaarswens voor 1994 te bedenken voor vrien den of familieleden. De 35 meest creatieve inzen dingen worden beloond met een video-opname van de wens. vijf gulden korting op de huur van een videoband. Daarnaast biedt Amstel u de mogelijkheid een dagje tv-studio te winnen. Wat moet u daarvoor doen? Beschrijf hoe u uw vrienden Ik doe mee aan de wedstrijd 'Hoe wens ik m'n beste vrienden op een originele manier 'Gelukkig Nieuwjaar'? Schrijf het idee hier op, of beschrijf het kort op een extra vel: S.V.P. in een gesloten envelop vóór 1 november 1993 sturen naar Redactie Vers van 't Vat, postbus 530, 2380 BD in Zoeterwoude of via de interne postverzending naar kamer 2.343 in Zoeterwoude.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1993 | | pagina 25