Blij met blikradio Nieuw verfje Promotieteam van Amstel Malt 'Laat op een tekening zien hoe De vijf winnnaars hebben de lekker Hubba Bubba is', vroe- Hubba Bubba-blikradio inmid- gen we in het meinummer van dels thuisgestuurd gekregen. Vers van 't Vat. Een aantal kin deren liet hun fantasie de vrije loop, zoals de maakster van de ze vrolijke tekening. Den Bosch Het kantoor van de vestiging Heineken Den Bosch is opgefleurd. Onlangs zijn de donkerrode banden aan de buitenkant van het gebouw opnieuw in de verf gezet. Zoals bijgaande foto aantoont, had de oude verflaag zijn beste tijd gehad. Door de nieuwe laag, ziet het kantoor er van de buitenkant weer prima uit. Zoeterwoude Deze zomer kom je ze bij alle Amstel- en overige grote evenementen tegen: 'Het Amstel Malt samp ling team' (sampling uitde len). Dit promotieteam deelt op alle grote en plaatselijke evene menten van Amstel bier gratis blikjes uit van 15 cl met koel Amstel Malt. Een nieuwe manier voor Amstel Malt om nog meer mensen kennis te laten maken met dit alcohol vrije produkt. Product manager René van der Graaf over het 'waarom' van dit initiatief: "Uit smaaktesten blijkt dat consumenten de smaak van Amstel Malt erg waarderen. Vandaar dat wij nog meer mensen met het produkt willen laten kennismaken. De beste manier om dat te doen is hen direct met het bier te con fronteren. Het Amstel Malt sampling team doet dat door op evenementen de consument Amstel Malt aan te bieden in kleine, goed gekoelde blikjes. Deze blikken met een inhoud van 15 cl hebben een aantal voordelen: Omdat ze klein zijn heeft de consument aan een paar slokken genoeg om het blikje leeg te drinken. Het bier blijft daardoor koel. Bovendien kan het lege blikje weer bij ons team worden ingeleverd. Daarom worden de blikjes ook geopend aan de consument gegeven. De consument kan op die manier het blikje niet in zijn of haar tas meenemen, waardoor het produkt zijn goede temperatuur zou verliezen." Amstel Gold Race Het Amstel Malt sampling team trad voor het eerst op Een van de Amstel Malt sampling teams tijdens de Amstel Gold Race in Limburg. Daarna is het ook actief geweest op de verschil lende grote en kleinere Amstel- evenementen in de rest van ons land. Het gaat in totaal om twee teams. Beide zijn uitgerust met een koelwagen, kleding en samplingmateriaal in vrolijke Amstel Malt-kleuren. De teams zijn de hele zomer tot en met eind september in touw.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1993 | | pagina 20