Win een blikradio Fido Dido als blikvanger Vrumona zet blikjes koel In het maartnummer kondig den we aan dat de Belgische fir ma Ensign, voor wie Vrumona sinds begin maart Hubba Bub- ba Original Bubble Gum Soda bottelt en distribueert, vijf blik- radio's beschikbaar stelt voor de kinderen van onze mede werkers. Als je zo'n leuke radio wilt win nen in de vorm van een blikje Hubba Bubba, maak dan voor ons een mooie tekening. Laat op je tekening zien hoe lekker 'de bubbelste frisdrank van de hele wereld met dubbel de bubbels' is. Stuur je tekening aan de Redac tie Vers van 't Vat, kamer 2.343, Postbus 530, 2380 BD Zoeter- woude. Doe dit voor 30 juni. Stop bij de tekening een briefje met jouw eigen naam, de naam van je vader of moeder, die bij Heineken of Vrumona werkt, zijn/haar afdeling en het perso- neelsnummer. De makers van de vijf mooiste tekeningen krijgen een blikra dio van Hubba Bubba. Blik is populair in de zomer. Klein en compact en dus ge makkelijk op te bergen in de koelkast. Of handig om mee te nemen tijdens een uitstapje. Om de aandacht van de consu ment extra op blik te vestigen, voorziet Vrumona de Pepsi en 7Up blikjes van een opvallend design. Voor Pepsi zijn dat twee afbeeldingen van Super Mario. Op de 7Up blikjes staat Fido Dido vanzelfsprekend afge beeld. Er zijn zes verschillende ontwerpen. In de periode tot eind juni is Fido Dido op twee verschillende manier afgebeeld op de 33 centiliter blikken van 7Up regular. Van eind juni tot eind augustus zijn twee an dere ontwerpen in de winkels verkrijgbaar. Op de 7Up Light blikken staan nog twee andere plaatjes afgebeeld. Fido Dido kan sinds kort ook op de weg worden bezichtigd. Vmmona heeft onlangs een 7Up vrachtwagen in gebruik genomen, met twee verschil lende afbeeldingen van Fido. Voor de automobilisten die de vrachtwagen aan de linkerzijde passeren is Fido zichtbaar, zit tend in een luie stoel met een blikje 7Up. 'Ahh..life in the slow lane' is de tekst erbij. Het opschrift aan de andere zijde luidt 'it's cool to be clear'. Binnenkort zullen ze weer op het strand en in andere recre atiegebieden te zien zijn: de koeltassen met de uitmonste ring van Pepsi, 7Up, Sisi en Isostar. Want net als vorig jaar komt Vrumona met een koeltassenactie voor de consu ment. In vele winkels kunnen consumenten voor een aan trekkelijke prijs bij aankoop van tien blikjes Pepsi, 7Up, Sisi en Isostar een bijpassende koel tas kopen. Kunststoffen displays in de winkels wijzen de consumen ten op deze zomerse actie. De actie loopt in mei en juni.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1993 | | pagina 21