Schoolrapport geld waard Sisi, Pepsi en 7Up in 1 en 2 liter PRB Burtnik Het rapport van scholieren is bij Sisi geld waard. Scholieren van voortgezet- en beroepsdagonderwijs kunnen tot 14 mei een voorspelling inleveren over zes van hun rapport- of eindexamencijfers. De inzendingen moeten verge zeld gaan met drie actie-etiket ten van Sisi. Het prijzengeld van 200.000 gulden wordt ge lijkelijk verdeeld over de win naars die de juiste voorspellin gen hebben gedaan. Maximaal 5000 gulden per winnaar. Volgens product-manager Fred Dorshorst gaat het hier om een voor Nederland unieke actie. "Het is de eerste keer dat een dergelijke actie is gehouden. Deze richt zich uiteraard ook op jongeren die nog niet eerder Sisi hebben geproefd. Zij kun nen nu op een leuke wijze ken nismaken met dit produkt. Bo vendien kan elke scholier wel een extra zakcentje gebruiken. Ik verwacht dan ook dat de actie goed zal aanslaan bij de jeugd." De actie wordt op de Sisi-ver- kooppunten ondersteund met posters, kleurrijke krat- en schapkaarten. Ook komen er verschillende radiocommercials waarin deze actie wordt aange kondigd en komen in enkele jeugdbladen, zoals Popfoto, advertenties. Bunnik In navolging van andere smaken zullen binnen kort ook de smaken Sisi, Pepsi en 7Up naast in de 1 'fe-literfles ook in de 1 liter kunststof re tourflessen (PRB) verkrijgbaar zijn. Daarnaast komen deze merken ook in de 2 liter va riant. Sisi is al in de 1 literfles verkrijgbaar. De uit levering van de 2 literfles begint eind april. Die zelfde periode zullen ook Pepsi in de 1 en 2 liter en 7Up in de 2 liter retour fles te koop zijn. De uitlevering van 7Up in de 1 literfles volgt later dit jaar. Volgens product manager Fred Dorshorst van Sisi speelt Vrumona in op de vraag van de consument. Voor iedere gebruiker is er nu een ideale verpakking.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1993 | | pagina 21