Rivella Light in nieuwe ties rivella LIGHT Bunnik Sinds twee weken heeft Rivella Light een geheel nieuw uiterlijk gekregen. De vertrouwde bruine glazen één literfles is vervangen door een groene één liter kunststoffles (PRB). Na Royal Club is Rivel la Light het tweede merk van Vrumona dat voortaan ver krijgbaar is in de lichtgewicht kunststoffles. Ook de kleine flesjes voor de horeca zijn ver anderd. Zij zijn weliswaar nog steeds van glas, maar groen in plaats van bruin. Op het etiket van de PRB zijn slechts kleine veranderingen zichtbaar. Het buiketiket heeft een blauwe balk aan de bovenzijde gekre gen. Aan de zijkant staan de ge gevens vermeld, die voorheen op het achteretiket stonden. Het achteretiket vervalt. Op het nieuwe halsetiket staat ver meld 'de lekkere, lichte dorst- lesser'. Deze tekst is overigens pas na een halfjaar helemaal leesbaar. Tot die tijd siert een geel vignet het halsetiket om de consument duidelijk te ma ken dat deze compacte (en dus ogenschijnlijk kleinere) fles écht een inhoud heeft van 1 li ter. Nieuw zijn ook de geheel blauwe dop en de pilferproof- sluiting. Daarmee heeft de con sument de zekerheid dat de fles nog niet eerder is geopend. "Rivella Light is een succesvol merk. Het groeit flink. Vooral bij de groep jonge vrouwen tus sen de 25 en 40 jaar is een toe name in het gebruik te zien. Maar Rivella Light is beslist niet alleen een drankje voor vrouwen. Het is een moderne light-frisdrank voor iedereen. Een lekkere lichte dorstlesser met een aparte smaak en een ei genzinnig karakter", zegt pro duct-manager Jan Ernst Veen- man. Exclusief horloge De introductie van de nieuwe verpakking wordt ondersteund door een consumentenactie. De flessen in twintigduizend kratten worden voorzien van een halshanger. Daarop kan de consument lezen hoe hij of zij in het bezit kan komen van een exclusief horloge. De kunste naar Jan Snoeck ontwierp dit horloge speciaal voor Rivella Light. De oplage ervan is be perkt, zodat exclusiviteit gega randeerd is. De prijs van het horloge bedraagt 49,95 gulden. INHOUD I UIER UCHHii^ Om de consument kennis te la ten maken met de nieuwe ver pakking en de horloge-actie zijn in de maand april vijftig televi siecommercials gepland. Win een horloge Voor de medewerkers van Hei- neken Nederlands Beheer wor den tien Rivella Light horloges ter beschikking gesteld. Als u kans wilt maken op een van die bijzondere horloges, moet u antwoord geven op de volgende vragen: 1) Wie schreef de titelsong 'You've got this strange effect on me?' 2) Welke stem hoort u in de televisiecommercial over Rivella Light? 3) Uit welke plaats is de kunstenaar afkomstig die het ontwerp voor het horloge heeft gemaakt? Stuur uw antwoorden op een brief- of ansichtkaart naar Hei- neken Nederland, Redactie Vers van 't Vat, Postbus 530, 2380 BD Zoeterwoude óf per interne post: Kamer 2.335, Z/Wou. Vermeld op de kaart uw naam, adres, afdeling, vesti ging en personeelsnummer. Uw inzending moet uiterlijk 7 mei binnen zijn. Onder de goe de inzenders worden de tien horloges verloot.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1993 | | pagina 8