Supermarktprij s voor Heineken Win klassiek Monopoly-spel met Jonge Bols Zoeterwoude Heineken is opnieuw in de prijzen gevallen. Een door het vakblad Super markt gehouden onderzoek on der supermarkt-eigenaren heeft onze brouwerij een tweede plaats opgeleverd. De lezers van dit blad werd eind vorig jaar gevraagd een vragenlijst in te vullen over de adverteerders in Supermarkt. Daarnaast werd gevraagd de fabrikanten een al gemeen waarderingscijfer te ge ven en een top 3 van favoriete fabrikanten. De fabrikanten-top drie bestaat verder uit Honig (op 1) en Ste- geman (op 3). Uit de 300 reac ties op de enquête werd de in zending van supermarkt-eige naresse I. van der Burgt uit Schijndel als de winnende ge trokken. Ze kreeg een reis naar Parijs. "Van Heineken is het grote voordeel dat ze een grote winstmarge hebben. Daarnaast is het een prettige fabrikant om mee samen te werken. De ver tegenwoordigers treden goed naar buiten toe", aldus me vrouw Van der Burgt. Hoofd Thuisverbruik Michiel Egeler: "Deze tweede plaats in de fabrikanten top 3 betekent gewoon dat de boodschap die wij willen brengen ook daad werkelijk bij de detaillist over komt. De marge op Heineken is de afgelopen twee jaar met vijf procent gegroeid. Daar naast werken wij steeds aan kostenverlagingen voor de handel. Zo is de levertijd verkort van 72 naar 24 uur, wat een vermindering van de voor- raadkosten oplevert. En ook onze schappenplannen beteke nen verlaging van kosten bij hogere verkopen." 19 Zoetermeer Sinds deze maand biedt Jonge Bols Graan jenever haar consumenten de gelegenheid in het bezit te ko men van een origineel Mono poly-spel uit 1935. Dit collec tors item met de nog klassieke houten huisjes en bescheiden bedragen is exclusief geprodu ceerd voor Jonge Bols Graanje never. Elk spel is voorzien van een certificaat van echtheid. Monopoly Classic 'sinds 1935' sluit goed aan bij het thema van de Jonge Bols en momenteel zeer populaire 'sinds' tv-com- mercial. Evenals Jonge Bols is Monopoly een historisch merk dat nog volop in de actualiteit staat. Monopoly Classic kan besteld worden voor 35 gulden en handlings- en verzendkos ten. Bovendien biedt elk label op de Jonge Bols Graanjenever de consument de mogelijkheid een flinke korting te krijgen op de handlings- en verzendkos ten. De actie wordt onder steund met toonbankfolders, raambiljetten, schapkaarten, dooskaarten en displays met plaats voor 24 flessen. In maart wordt de actie fors ondersteund via radio-commercials. Vers van 't Vat Speciaal voor Vers van 't Vat-le- zers stelt Bols Benelux tien exemplaren van dit zeer specia le Monopoly-spel ter beschik king. Wie in het bezit van dit unieke spel wil komen, moet het volgende doen: Stuur een briefkaart of een kaart van het zelfde formaat met uw naam, adres, telefoonnummer, perso- neelsnummer en de vestiging waar u werkt naar Redactie Vers van 't Vat. Vermeld daarop eveneens het antwoord op de volgende vraag: "Uit welk jaar stamt het merk Bolst" Stuur deze briefkaart vóór 16 maart op naar: Redactie Vers van 't Vat, kamer 2343, postbus 530, 2380 BD in Zoeterwoude. Vermeld daarbij 'actie Mono poly'. Uit de goede inzendingen worden de tien exemplaren ver loot. Kaarten die één van bo venstaande gegevens missen, doen niet aan de loting mee. Winnaars krijgen automatisch bericht. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1993 | | pagina 19