Nieuwe Sisi- commercial Meer smaken in 'compacte liter' Gratis Pepsi 'Light'-bak jij iUMGElD Fll, Bunnik Sinds kort is er een tweede Sisi rider-commercial op de buis. Ook in dit verhaal speelt de jonge Sisi-rider in zijn Sisi-mobiel de hoofdrol. Hij komt onderweg twee jonge meisjes tegen met autopech. De sportieve held besluit hen te helpen. Terwijl hij in de bran dende zon het wiel verwisselt, lessen de twee meisjes hun dorst met een blikje Sisi. Het ta fereeltje trekt de aandacht van enkele voorbijgangers, zoals een motoragent, enkele motor rijders, een man met een wagen vol sinaasappels en een tou ringcar vol dorstige toeristen. Het is duidelijk dat de Sisi-rider zijn bestelling niet op tijd kan wegbrengen. Dan komt de slogan in beeld: 'Take it easy, take a Sisi'. Beelden uit de nieuwe Sisi rider-commercial Bunnik Vramona biedt ho recaondernemers die Pepsi Light schenken sinds kort een gratis binnenlichtbak van dit merk aan. Daarbij kan de hore caondernemer kiezen uit twee ontwerpen: een moderne en een nostalgische variant. De lichtbakkenactie is bedoeld om horecabezoekers duidelijk te maken dat in de bewuste zaak Pepsi Light wordt geschonken. Het gaat namelijk heel goed De twee binnenlichtbakken van Pepsi Light met dit merk. Het marktaan deel op de thuisverbruikmarkt verdubbelde in één jaar. In de horeca groeide Pepsi Light vo rig jaar met vijftig procent. De verwachting voor de toekomst is dan ook zeer positief. De actie is een groot succes. Ruim 4000 horecaonderne mers hebben zich al opgegeven. Door de grote vraag heeft Vrumona een apart vervoersbe drijf ingeschakeld om de licht bakken naar de afnemers te brengen. gular/Light, Tonic Regular/Light en Ginger Ale in de nieuwe re tour één liter-fles. De handel is zeer geïnteres seerd in de nieuwe verpakking. Veel consumenten zijn erg te spreken over de retourfles met één liter inhoud. Vooral omdat deze veel lichter is dan de glazen literfles. -3 SIAIItGf 10 Fll, stHltCHO Fll, Bunnik In de week van 21 oktober zijn de light-varianten van Royal Club Sinas, Citroen, Cerise en Cassis voor het eerst uitgeleverd in de nieuwe kunst stof literfles. Vanaf de week van 16 november geldt dat ook voor de smaken Grapefruit en Ceri se Regular. Eerder verschenen de smaken Bitter Lemon, Re-

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1992 | | pagina 20