7Up 40 jaar in Nederland 7Up vraagt hulp popkenners Win een Fido Dido cd! SB Ptf/zeNdf-es-éeN UO'S favour/Hi Cl?'* te Bunnik Wie iets te vieren heeft trakteert. Vandaar dat 7Up op 7 juli alle medewerkers van Vrumona blij verraste met een taart ter gelegenheid van haar veertigjarig bestaan in Ne derland. Het produkt werd op 7 juli 1952 in ons land geïntrodu ceerd onder de titel 'the all-fa- mily drink!' In de advertentie van die dag stond ondermeer te lezen: 7 juli is de dag waarop U kunt kennismaken met die kostelij ke verkwikking, 7-Up ge naamd. Let op, het wordt een vriend schap voor het leven! Dat laatste is voor veel Neder landers waarheid geworden. 7Up wordt door steeds meer landgenoten gedronken. Vru mona is al 40 jaar bottelaar van deze succesvolle frisdrank. Tot september 1989 deed zij dat sa men met onder anderen Win ters in Maarheeze. Sindsdien is Vrumona de exclusieve 7Up- bottelaar voor heel Nederland. Het merk 7Up is eigendom van Pepsi-Cola Internationaal. Deze feestelijke taarten werden de Vrumona- medewerkers aangeboden door Pepsi-Cola Internationaal WEDSTRIJD WiKKeK, Bunnik 'Fido's Favourites', dat wordt de titel van de nieu we Fido Dido-cd die eind 1992 wordt uitgebracht. Deze zal via een speciale merk-ondersteu- nende actie worden samenge steld door de hitgevoelige 7Up- liefhebbers. Tot nu toe verschenen drie Fido-cd's met daarop een (door de platenmaatschappij samen gestelde) swingende verzame ling dance-hits. Met Fido's Fa vourites wordt de serie afgeslo ten. De vierde Fido-cd zal echter niet verkrijgbaar zijn in de win kel. Junior product-manager 7Up, Jacqueline Speek: "Van deze unieke cd zijn er 1000 te winnen door consumenten die meedoen aan de actie. We heb ben een wedstrijd georgani seerd, die begin augustus van start is gegaan. Om mee te kun nen spelen heb je twee 7Up- achteretiketten nodig. Op elk daarvan staat de helft van het speciale telefoonnummer van de actielijn. Wie belt krijgt eerst enkele eenvoudige vragen te beantwoorden over Fido Dido. Tot slot mag elke beller een nummer voor de Fido Fa- vourites-cd nomineren. De meest originele suggesties ko men op het plaatje." De sluitingsdatum van deze ac tie is 30 oktober 1992. De wed strijd-etiketten zijn te vinden op de liter- en anderhalve liter flessen 7Up en 7Up Light. Naast de genoemde 1000 cd's is er een gouden cd voor de beller met de meest originele nomi natie. Vers van 't Vat verloot 10 exem plaren van 'Fido's Choice, vo lume 3' onder de lezers die van dance music houden. Fido koos voor deze swingende cd hits als 'Mistadabolina' van Del Tha Funlcee Homosapien en 'Ride like the wind' van East Side Beat. Stuur een kaartje (één per persoon) naar: Redactie Vers van 't Vat kamer 2.339 Z'Wou Postbus 530 2380 BD ZOETERWOUDE Doe dat vóór 30 september aan staande. Vermeld naam, adres en personeelsnummer. Win naars krijgen de cd automa tisch toegestuurd. Over de uit slag kan niet worden gecorre spondeerd. nc* Mu,je

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1992 | | pagina 29