Van Schaik opent colonne Vrumona Nieuwe smaken Sourcy in PRB De officiële opening gebeurde kort nadat Van Schaik in zijn toespraak het 'begin van het einde van de glazen fles' inluid de. Veel Vrumona-produkten worden al lange tijd afgevuld in de succesvolle anderhalve liter kunststofretourfles, in plaats van de glazen fles. Ook direc teur P.C. Schop had het over de 'bevrijding van de glazen fles'. Hij refereerde ondermeer aan de op stapel staande vervanging van de glazen literfles door een kunststof één literfles. Van Schaik opent Colonne 8 Klok cadeau Van Schaik bedankte in zijn speech de Vrumona-medewer kers die bij het project betrok ken waren, onder wie de heren Leenheer (montageleider), Draaijer (projectleider Produk- tie) en algemeen projectleider Van Onselen. Schop noemde nog de kapotte horloges van de medewerkers. Het werken aan de lijn brengt met zich mee dat zij regelmatig ergens met hun horloge tegenaan stoten. Als compensatie overhandigde hij groepsleider Donselaar een dubbelzijdige klok. Dit grote uurwerk zal een eigen plek bij Colonne 8 krijgen. Bunnik Onder grote belang stelling opende de heer G. van Schaik op 5 mei Colonne 8, de nieuwe kunststofretourfles- sen-lijn van Vrumona. De voorzitter van de Raad van Bestuur deed dat door een touw door te hakken met een speci aal bijltje. Aan het touw hing een glazen Sisi fles, die tegen een plaat uit eenspatte. De medewerkers kregen een A klok cadeau Bunnik Eind mei krijgt Sour cy er twee nieuwe smaken bij in de bekende kunstof retour fles: Sourcy Cassis en Sourcy Apple. Sourcy Cassis bestond al een tijdje en werd tot nu toe voornamelijk in kleine blikjes en 20cl flesjes in de horeca ver kocht. Het produkt is nu voor het eerst in de winkel verkrijg baar. Sourcy Apple is een totaal nieuw recept. Het produkt heeft een frisse smaak en be staat uit pure appelsap, aange vuld met Sourcy mineraalwa ter. Ook Sourcy Cassis is een mix met het water van Sourcy. Het gaat overigens goed met Sourcy. Het produkt stijgt in marktaandeel in een markt waar de groei uit is. Bovendien neemt de naamsbekendheid steeds meer toe en wint het pro dukt ook in de horeca steeds meer aan sympathie. Dit komt ondermeer door activiteiten als het Sourcy Songfestival, dat zich specifiek op de horeca richt. te

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1992 | | pagina 6