Win een mini-i Eind mei start Heineken met een landelijke promotiecampagne waarbij 500 mini- tv's te winnen zijn. De actie, gericht op de thuisverbruikmarkt, duurt negen weken. Ook de lezers van Vers van 't Vat maken kans op het winnen van zo'n moderne pocket-tv. Lees snel verder! 12 rode doppen: kans op een van de 25 pocket-TV's 12 blauwe: kans op een van de 25 pocket-TV's 12 groene: kans op een van de 25 pocket-TV's 12 rode 12 blauwe: kans op een van de 50 pocket-TV's 12 rode 12 groene: kans op een van de 50 pocket-TV's 12 blauwe 12 groene: kans op een van de 50 pocket-TV's 12 rode12 blau we 12 groene: kans opeen van de 275 pocket-TV's De Heineken-liefhebbers krij gen het druk de komende we ken. Alle kroonkurken zijn aan de binnenkant voorzien van sterren. De eerste drie weken is dat een rode ster. De middelste drie weken is dat een blauwe ster en de laatste drie weken een groeneJk'Hoe langer ze doorsparen/hoe groter de kans op winst"", vertelt sales promo- tion-coÓrdinator Anneke van de Wijngaart van de afdeling keting. Ze laat ter verdui- ijking het schema zien, dat bij dit verhaal is afgedrukt.* W "De namen van de eerste vijf- W entwintig winnaars worden in de week van 15 juni bekendge maakt. Voor de deelnemers die niet hebben gewonnen zetten we erbij: 'Niet getreurd, nog 475 mini-tv's te winnen'." Deze nationale Heineken-pro- motie loopt tot 25 juli. De spaaractie wordt ondersteund met advertenties in vakbladen en landelijke en regionale dag bladen, met radio-commer cials, met reclame-posters op de gevels van grote supermarkten en het nodige reclamema teriaal in de win kels. Opvallend daarbij is de actie- kaart die hangt aan 40.000 win kelwagentjes van 1000 supermark ten. Voor vragen is tijdens de actiewe ken een speciaal te lefoonnummer open gesteld. Het nummer staat achter op de flessen Heineken bier. Tijdens de ac tieperiode wordt namelijk een speciaal rugetiket op de flessen aangebracht, waarop de promo tie nog eens extra wordt bena drukt. "Nederlanders staan er om bekend dat ze graag sparen. We verwachten dan ook een grote respons op deze promotie actie", aldus Anneke van de Wijngaart. Ze verwacht dat de Nederland se consument wel interesse heeft in een pocket-televisie. Zeker omdat dit jaar veel grote sportevenementen worden ge houden. Neem bijvoorbeeld de Olympische Spelen in Barcelo na, de Tour de France plus na tuurlijk het Heineken Open in Noordwijk. Zoals gebruikelijk bij promotie-acties van onze brouwerij, zijn werknemers van Heineken en die van haar reclamebureau uitgesloten van deelname. Vers van 't Vat heeft echter een exemplaar gekregen ter verloting onder het perso neel. Heeft u ook interesse in zo'n handige kleine televisie? Dan is dit uw kans. Geef een antwoord op de volgende vraag: Hoe vaak verkleedt de hoofd rolspeelster in de Heineken-te- levisiecommercial 'Dressing Room' zich? Stuw uw oplossing vóór 26 ju ni naar: Redactie Vers van 't Vat Postbus 530 2380 BD Zoeterwoude Voor deze lezersactie hoeven geen kroonkurken te worden ingestuurd. De winnaar krijgt automatisch bericht. Over de uitslag kan niet worden gecor respondeerd.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1992 | | pagina 20