Hein eken Nederland bloeit op. Onder leiding van Rob Strobos begon onze organisatie ruim twee jaar geleden aan een ingrijpend veranderingsproces. Heineken Nederland groeit naar een nieuwe manier van werken. Dat doet wel eens pijn - maar groeipijnen zijn een gezond teken. Mensen maken He Rob Strobos Nu kunnen we constateren dat er al veel is bereikt: Heineken is actiever in de markt, Heineken is actiever in tern. Heineken is op alle fronten weer in de aanval. Maar dat betekent niet dat we er al zijn. Nu moeten we verder. Begin dit jaar zijn we gestart met Mensen Maken Heineken, het proces dat ons bedrijf veranderings- gericht moet maken. We hebben het eerste tussenstation bereikt: het vastleggen van de nieuwe bedrijfsvi- sie. Vers van 't Vat vroeg aan Alge meen Directeur R.V. Strobos wat Mensen Maken Heineken verder in houdt. "Mensen Maken Heineken - dat be tekent dat wij als Management Team onze plannen niet in een ivo ren toren maken. Wat Heineken wil zijn, komt van onderaf én van bo venaf. We willen de ervaring en know-how uit het hele bedrijf benut ten. Dan kunnen die plannen ook door de Heinelcen-mensen zelf wor den waargemaakt. Meer produkten? Sneller reageren op signalen uit de markt? Verpakking aanpassen aan milieu-eisen? Ingrediënten vermei-

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1992 | | pagina 10