Heineken vernieuwt reclamemateriaal horeca Voor het merk Heineken is een project gestart om bij een aantal geselecteerde horecabedrijven het reclamemateriaal te vernieuwen. Daarbij zijn zowel de diverse horecagebieden als de Reclame Service Dienst betrokken. M De Pimpelaar in Enschede is inmiddels al van nieuw reclamemateriaal voorzien De vernieuwing omvat zowel licht reclame als terrasschotten, luifels en reuzenparasols. Het project richt zich vooral op de grote steden Amsterdam, Utrecht, Den Haag, Amsterdam, Den Bosch, Groningen en Breda. Maar ook plaatsen als Nijmegen, Enschede en Eindhoven komen aan bod. Per bedrijf wordt bekeken welke Heineken-uit- straling gewenst is en of het om een aanvulling, een vervanging of een to tale vernieuwing van de reclame uitingen gaat. De bedrijven die voor het project in aanmerking komen zijn op locatie en uitstraling geselecteerd. René Valkhoff, Product-manager Ho reca: "Het project geldt alleen voor de bedrijven die Heineken schenken. Het doel ervan is onze merk-uitstra- ling op een kwalitatief goede en een duidige manier naar voren te laten komen. Daarbij zullen vooral de hore- ca-bedrijven die aan pleinen liggen zijn voor vernieuwde lichtreclames en ander reclamemateriaal in aan merking komen. We willen de consu ment graag laten zien dat Heineken in mooi uitziende horecabedrijven wordt verkocht." In een volgende Vers van 't Vat meer over de voortgang van dit project.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1991 | | pagina 5