Niemand kan vanaf nu om de reclame van Heineken heen. Zowel op televisie, radio, in de bioscoop en via buitenreclame en tijdschriftadvertenties is Heineken weer volop aanwe zig. De nadruk hgt vooral op de televisie-reclame: elke maand zijn de commercials ruim 60 tot 70 keer op één van de Nederlandse zenders te zien. Ook in de bioscoop zullen de commercials gedurende het he le jaar te zien zijn. Vanaf half april is de buitenreclame via de zeer grote billboards, bij bus hokjes en op andere reclame borden overal in het land aan- Een uiting van de buitenreclame wezig. Ook in een groot aantal tijdschriften zal met Heineken reclame veelvuldig geadver teerd worden. Als u Voetbal International leest, of Nieuwe Revu, Viva, Cosmopolitan of Vrij Nederland: in al deze bla den -en nog vele andere- treft u advertenties van Heineken aan. Andere aanpak De nieuwe reclame zet Heineken neer als een uit stekend bier. Heineken bier staat voor kwaliteit, eerlijkheid, oorspronkelijkheid. Het thema van de campagne is niet voor niets: 'Bier zoals bier bedoeld is'. Om juist de kwaliteiten van Heineken bier naar voren te brengen, is voor een totaal an dere aanpak gekozen dan in het verleden. Voor veel Heineken- medewerkers was het dan ook wel even wennen toen ze in de voorvertoning de nieuwe com mercials te zien kregen.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1991 | | pagina 9