BBB-beurs SPAAR DE ACTIEDOPPEN EN MAAK KANS OP ÉÉN VAN DE HONDERDEN FANTASTISCHE ZEILTOCHTEN. door een actie tot je kopers kunt rekenen, is er een goede kans dat ze ook gedurende de zomer jouw merk trouw blij ven. In dat geval is er een basis gelegd voor een lange relatie tussen merk en consument", al dus Nicole de Steenhuijsen Piters. Actie Amstel bier heeft hiervoor een nog niet eerder in Nederland gehouden promotie bedacht: een spaaractie met premium. Drie weken lang krijgt de con sument bij aankoop van een krat Amstel Bier een gratis sleu telhanger-opener. Daarnaast kan hij of zij negen weken lang sparen voor een zeiltocht van één of twee dagen. De actie gaat 18 maart van start. Vanaf die da tum zit drie weken lang bij een krat Amstel bier met 30 of 50 cl flessen een actiekaart, die de consumenten kunnen instu ren. Elke actiekaart heeft een eigen nummer. De consument moet deze kaart samen met drie verschillend gekleurde Amstel actie-kroonkurken op sturen. De actie wordt onder steund met advertenties in lan delijke en grote regionale dagbladen en commercials op de radio. Prijsvraag Ook Vers van 't Vat-lezers ma ken kans op een zeiltocht van één dag of een zeiltocht van twee dagen beide voor twee personen met de Elizabeth Smit. Daarvoor moet u wèl wat doen. Stuur een briefkaart met twee of drie verschillend ge kleurde actiekroonkurken op naar Vers van 't Vat. Een kroon- kurk met aan de onderkant Amstel Bier' in rode letters uit de eerste drie actieweken, één kroonkurk met de 'Amstel Bier' in zwarte letters uit de actie weken 4, 5 en 6 en één kroon kurk met 'Amstel Bier' in blau we letters uit de laatste drie actieweken. Het insturen van de derde kroonkurk is niet nodig. Wie echter kans wil ma ken op een zeiltocht van twee dagen, moet de derde kroon kurk wèl insturen. Vermeld op de briefkaart uw naam, adres, woonplaats en te lefoonnummer en de vestiging waar u werkt. Vergeet u echter vooral niet uw personeelsnum- mer te vermelden. Uw perso- neelsnummer is namelijk te vens uw lotnummer in deze wedstrijd. Stuurt u de briefkaart naar Redactie Vers van 't Vat, postbus 530, 2380 BD in Zoe- terwoude of via de interne post verzending naar kamer 2.335 in Zoeterwoude. De uiterste in- zenddatum is donderdag 27 ju ni. De winnende persoons nummers worden vooraf door een notaris getrokken. De win naars krijgen persoonlijk be richt. Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden. Naam: Dit deel invullen en opsturen. Adres Postcode: Woonpla UW PERSOONLIJKE ACTIENUMMER: Maastricht - In Maastricht is van 21 tot en met 24 januari de BBB-beurs gehouden. BBB staat voor bier, brood en bedrijf. De beurs richt zich op de horeca ondernemer, maar is veel klei ner van opzet dan de Horecava. Op de beurs waren de stands van De Ridder, Brand, Bols Be nelux en Heineken aanwezig. De Ridder liet daarbij belang stellenden kennis maken met het nieuwe witbier 'Wieckse Witte'. De stand van De

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1991 | | pagina 5