Jaren negentig centraal in Nieuwjaarstoespraak 1991 "Wij moeten ons nu, veel meer dan in het verleden, sterk maken voor de toekomst. En als Heineken- medewerker heeft dat ook alles te maken met uw eigen toekomst. Kansen liggen er volop. Het is aan ons allen die op de juiste wijze te benutten. Daarbij moeten wij vooral onze grootste troef 'kwaliteit' nog sterker uitspelen." De heer Strobos tijdens de Nieuwjaarstoespraak in Zoeterwoude Zo luidde de boodschap van de Nieuwjaarstoespraak, die tradi tioneel op de eerste werkdag van 1991 in diverse vestigingen van Heineken werd uitgespro ken. In de toespraak stonden vooral de jaren negentig en de nieuwe reorganisatieplannen van Heineken Nederland cen traal. Kwaliteit, slagvaardigheid, flexi biliteit, efficiëncy en creativi teit zijn de sleutelwoorden voor de Nederlandse organisatie in de jaren negentig. Dat daarvoor een reorganisatie nodig is, is volgens de directie inmiddels voor iedereen duidelijk. "De sterke positie die ons bedrijf heeft, willen wij behouden en versterken. Daarvoor zijn op al lerlei terreinen ingrijpende maatregelen nodig", aldus alge meen directeur R.V. Strobos, die in Zoeterwoude de Nieuw jaarstoespraak hield.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1991 | | pagina 3