Nieuwe huisstijl voor Vrumona VRUMONA Vrumo van Vrumona D R I K S Het nieuwe logo van Vrumona Bunnik - Vrumona krijgt een nieuwe huisstijl. Het bedrijf verruilt binnenkort haar oude briefpapier, enveloppen en visi tekaartjes voor nieuwe met een ander, fris logo met de kwalifi catie 'Quality Drinks'. Waarom een nieuwe huisstijl? Marleen de Bruijn, hoofd Recla me en Promotions van Vrumo na hierover: "Tot voor kort was het gebruik van de Vrumona- huisstijl verwaterd. Afdelingen hadden in de loop van de jaren hun eigen formulieren gemaakt en het Vrumona-logo naar ei gen goeddunken toegepast. Dat geeft geen goed beeld naar bui ten toe. Ook paste de oude huisstijl niet meer bij een mo dern bedrijf als Vrumona. Wij QUALITY zijn een moderne solide organi satie, die toekomstgericht ope reert en die zich profileert als marktleider. Kortom, een mo dem, betrouwbaar internatio naal bedrijf dat kwaliteitsdran ken maakt vóór mensen dóór mensen. En dat moet ook in de huisstijl naar voren komen. Dat is tenslotte het gezicht van de organisatie dat we naar buiten willen laten zien." Symbolisch Het nieuwe logo bestaat voor een gedeelte uit een getekend figuurtje dat een drank uit een kruik giet. Marleen de Bruijn over het figuurtje: "Sommigen zien er een Griekse godin in, die water draagt, anderen denken aan een bepaalde frisdrank of het zuivere mineraalwater van Vrumona. Het figuurtje is be doeld als symbool voor de kwa liteitsdranken van Vrumona. Het draagt bovendien bij aan een grotere herkenning van Vrumona." Vmmona streeft ernaar per 1 ja nuari over te gaan op de nieuwe huisstijl. Personeelsadverten ties van het frisdrankenbedrijf en het interne blad 'Fris Nieuws' zijn inmiddels al in de nieuwe stijl verschenen. Amsterdam - Sinds augustus heeft de Afrikaanse markt er een nieuw drankje bij: Vmmo van Vmmona. Een soort cassis, dat vrij zoet van smaak is. Vmmo is een eigen merk van Vmmona. De verkoop loopt goed. Daarom zijn er plannen om Vmmo volgend jaar op de Arabische markt te introdu ceren. Het produkt wordt niet in Nederland verkocht, omdat de smaak ervan te zoet is voor de Nederlandse markt. I>$§mÊ

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1990 | | pagina 9