Kerstpromotie Cherry 7Up Rod Stewart in reclamespot Pepsi Bunnik - 'Cherry Christmas and a Fido New Year'. Deze boodschap geeft Fido Dido con sumenten mee die rond de feestdagen Cherry 7Up in huis halen. Speciaal voor de feest maand december krijgen ko pers van een literfles Cherry 7Up gratis een Fido-Dido feest- zak met daarop eerdergenoem de wens. Bovendien krijgt Cherry 7Up in blik een speciale Fido-Dido sixpack-kerstver- pakking. De actie duurt tot en met 22 december. beller maakt zo kans op één van de 2.222 schitterende prijzen. Dat zijn twee complete Yamaha hi-H homestudio's, twintig originele American Footballjacks, tweehonderd ex clusieve 'It Takes Two t-shirts' en tweeduizend posters van Rod en Tina. Ook Heineken- medewerkers mogen aan deze consumentenactie deelnemen. Bunnik - Rod Stewart en Tina Turner zijn de nieuwe sterren in de jongste televisiecommer cial van Pepsi Cola, die 8 no vember wereldwijd in première ging. Beide popzangers zingen in de spot een rockversie van de bekende jaren zestig hit 'It takes two' van Marvin Gaye en Kim Weston. Deze single is in middels op de markt gebracht. Pepsi Cola hoopt door het sa menwerkingsverband met de twee artiesten Pepsi nog meer bekendheid te geven. Actie Tegelijkertijd met de televisie commercial is Pepsi een consu mentenactie gestart. De consu ment moet twee verschillende Pepsi-achteretiketten verzame len, die samen het aktietele- foonnummer vormen. Wie het nummer draait, krijgt de op dracht zo origineel mogelijk een vraag te beantwoorden. Daarbij mag de beller zingen, rappen of gewoon spreken. De Rod Stewart en Tina Turner in de Pepsi-commercial

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1990 | | pagina 18