Nationale Heineken bier promotie van start In de maand november start Heineken bier een groots opgezette nationale promotie. Honderd consumenten kunnen daarbij een geheel verzorgd weekeinde winnen voor twee personen naar Rome, Athene, Madrid of Parijs. Ook voor Heineken- medewerkers is één reis beschikbaar gesteld. Ook de medewerkers kunnen een reis winnen de campagne in de Nederland se dagbladen en vakbladen en commercials op de radio. Prijsvraag Heineken-medewerkers die aan de actie mee willen doen, moeten antwoord geven op de volgende vraag: Hoe noem je bier in Frankrijk, in Italië, in Griekenland en in Spanje? Schrijf het goede antwoord op een briefkaart, vermeld daarbij 'Nationale Promotie Heineken bier', uw naam, adres, woon plaats, personeelsnummer en de vestiging waar u woont. Ver geet ook niet erop te zetten naar welke van de vier te win nen stedenreizen uw voorkeur uitgaat. Stuur de briefkaart naar Redactie Vers van 't Vat, Post bus 530, 2380 BD in Zoeter- woude of via de Interne Post naar kamer 2.339. De uiterste inzenddatum is 31 december 1990. Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden. De consumenten moeten vra gen beantwoorden over Heine ken bier en een slogan afma ken. Heineken-medewerkers moeten een andere dan de con- sumentenvraag oplossen. Daar over verderop in dit artikel meer. Verder kunnen ook han delsrelaties aan de actie mee doen. Voor hen zijn tien reizen voor twee personen beschik baar. winnaars dan ook echt kennis maken met het verborgen niet- toeristische hart van deze ste den." De winnaars mogen zelf kiezen naar welke stad ze willen gaan. Bovendien kunnen ze een keu ze maken uit een geheel ver zorgde, een gedeeltelijk ver zorgde, of een vrije invulling van de reis. In dat laatste geval krijgt de winnaar zakgeld en tips mee om de stad van keuze echt te leren kennen. De prijs winnaars gaan in april en mei op stap. Actie In de eerste week van novem ber wordt gestart met de uit levering van de kratten Heineken Bier met de speciale crate-covers (kratbedekkers), waarop de actie wordt aange kondigd. Naast de crate-covers en halsfolders is er voor de win kels veel ander actiemateriaal aanwezig. Verder wordt de actie ondersteund met een opvallen- Kwaliteit Mare Bolland, product-manager Heineken over het doel van de actie: "De prijs is niet zomaar een reisje. De kwaliteit van de reis sluit goed aan bij de kwali teit van het produkt. Bovendien laat je de consument een keer op een andere plaats dan hun vertrouwde omgeving, genie ten van Heineken bier. Heineken is thuis in de mooiste steden van Europa. Wij laten de

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1990 | | pagina 8