"Een frisse kijk op lekker drinken" Fido Dido artikelen in het PUM 'Bijen-bezoek' Bunnik - Overal kom je hem te gen: Fido Dido. Dit eigenwijze stripfiguurtje, dat de hoofdrol speelt in de 7Up-commercials, is razend populair in ons land en daarbuiten. Vandaar dat Vmmona vanaf begin septem ber een speciale consumenten spaaractie start voor Fido Dido- artikelen. Liefhebbers van 7Up en Fido Dido kunnen vanaf die datum sparen voor een origi neel Fido Dido-horloge, drie verschillende Fido Dido-speld- jes of een t-shirt met Fido Dido er op. De actie wordt aangekon digd via de PET-retourfles en de literflessen, regular-, light- en cherry-7Up. De artikelen kun nen gespaard worden door het insturen van een aantal merk jes uit de doppen van de liter flessen en bijbetaling van een geldbedrag. Heineken-medewerkers kun nen eveneens in het bezit ko men van het horloge, de speld jes of het speciale t-shirt. Alleen hoeven zij er geen merkjes voor te sparen. Vanaf 1 september zijn deze artikelen namelijk ook in het PUM verkrijgbaar. De prijzen van de artikelen be dragen respectievelijk 30, voor het horloge, 8,(per stuk) voor de speldjes en 12,voor het t-shirt. Zoeterwoude - 8 a 10.000 bijen brachten 16 juli een onver wacht bezoek aan de Zoeter- woudse brouwerij. De brouwe rij kent jaarlijks vele bezoekers, maar het 'volkje' dat 16 juli 'op bezoek kwam' zorgde toch wel voor enige opschudding. De bij en hadden hun koningin ge volgd naar één van de pallets op het bedrijfsterrein. De beestjes hadden zich daar net goed en wel genesteld, toen een imker uit Boskoop ze alweer kwam vangen. De imker vertelde dat het bijenvolk de Heineken- kratten waarschijnlijk hadden uitgekozen vanwege de felle kleur van de kratten. Bunnik - Dit is de titel van de nieuwe bedrijfsfilm van Vru mona. De bedrijfsfilm, die zes a zeven jaar geleden werd gepro duceerd, was inmiddels sterk verouderd. "In de nieuwe versie komen de nieuwe ontwikkelin gen duidelijk naar voren", ver telt Marleen de Bruijn, Hoofd Reclame en Promotions bij Vrumona en begeleidster van de videoproduktie. "We hebben geprobeerd om zoveel mogelijk facetten van ons bedrijf in beeld te brengen. Naar mijn idee is het gelukt om de kijkers een duidelijk beeld te geven over het werken bij Vrumona. De be drijfsfilm is bedoeld voor de be zoekers van Vmmona en voor de nieuwe medewerkers."

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1990 | | pagina 13