Buckler wed- strijdagenda 1000ste thuistap-vat Reclame Heineken bij J. W. Thompson Ideeënbus De Buckler-ploeg doet in april aan de volgende wedstrijden mee: 1 Ronde van Vlaanderen (TV)* 2-6: Tour du Pays Basque 4 Gent-Wevelgem (TV) 5 Prix de Denain 8 Paris-Roubaix (TV) 11 Waalse Pijl (TV) 13 Omloop van het Leie-dal 15 Luik-Bastenaken-Luik (TV) 18 Grote Scheldeprijs 21 Amstel Gold Race (TV) De letters TV houden in dat de televisie aandacht zal besteden aan dit evenement. Sittard - Slijterij Cuba te Sittard heeft in 1989 een record-aantal thuistapvaatjes afgenomen. Er gingen er meer dan duizend over de toonbank. De heren L. Schneiders (vertegenwoordiger thuisverbruik) en S.M. Zwanen burg (verkoopleider Zuid) heb ben daarom de heren Custers senior en junior van Slijterij Cu ba symbolisch het 1000ste vaatje aangeboden. Slijterij Cu ba heeft de beschikking over een achttal thuistap-installa ties. V.l.n.r. De heren Kusters jr., Schneiders, Kusters sr., en Zwanenburg Beloning Den Bosch W.A.P.M. Erkeland (onderhoud mechanisch brouwen) 300, H.J. Knops (verpakken) 200, van Haren/W.H. van Roosmalen (verpakken) 200, P. Hermse (marktveld, filterkamer, helderbierkelder) 150, G.H.F. Hendriks (verpakken) 150, R. Bont (verpakken) 150, G.A. Hulsken (verpakken) f 100, H.A.M. de Ruijter (verpakken) 100, A.C. Kievits (verpakken) 100, J. van Haren (verpakken) f 100, G.A. Hulsken (verpakken) 100, R. Simons/R.C. Bont (verpakken) 100,— Aanmoediging A.L.M. Geerts (Verpakken) f 75, P.A. Stuiver (verpakken) 75, A.L. v.d. Griendt (verpakken) 75, C. de Fretes/A.W. Rust (verpakken) 75, Heineken kiest f. W. Thompson om de reclamebelangen te be hartigen voor het merk Heineken in Europa. De hierbij betrokken landen zijn: België, Frankrijk, Griekenland, Ier land, Italië, Nederland, Portu gal, Spanje en Zwitserland. In de afgelopen twee jaar heeft Heineken de strategische con sequenties van de Europese markt voor haar hoofdmerk bekeken. Dat heeft geresul teerd in de beslissing het Heineken-account onder te brengen bij één netwerk-bu reau. De overstap naar J. Walter Thompson zal naar verwach ting per 1 januari 1991 zijn vol tooid. De keuze van dit inter nationaal opererend bureau betekent niet noodzakelijker wijs dat gekeken wordt naar één Europese campagne voor het Heineken-merk. Bij de achterpagina: Een Heinekenadvertentie in het kader van het Van Goghjaar

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1990 | | pagina 27