Nieuwe reclame campagne Rivella Naar beauty center met Royal Club Light 16 Bunnik - 'Een beetje vreemd, maar wel lekker'. Dat is de nieu we reclameslogan van Rivella Light, die in april van start gaat. De nieuwe slogan moet duide lijk maken dat Rivella Light net even anders is dan andere fris dranken. Een lekkere, gezonde frisdrank, die zich richt op con sumenten die zelfbewust zijn en die graag gezond willen le ven. Een frisdrank waarvan je geniet en die modem, onafhan- Rivella Light in een ander jasje kelijk en apart is. Om die reden is ook het etiket veranderd en is het mgetiket voorzien van in formatie over Rivella Light. Bo vendien kunnen consumenten die dat willen, verdere informa tie over het produkt aanvragen bij Vrumona. Group-Manager Anita Lenter- man van de afdeling Marketing bij Vrumona: "De omzetont wikkeling van Rivella Light ver loopt zeer goed. Het behoort tot één van de snelst groeiende merken. De bekendheid van het produkt is groot, het is over al verkrijgbaar en het staat be kend als een gezonde frisdrank. Alleen willen we de frisdrank nu anders positioneren. Uit on derzoek is namelijk gebleken dat consumenten het produkt vooral als 'drankje voor oude ren' zien en denken dat het spe ciaal voor diabetici is bestemd. Daarnaast denken velen dat Ri vella Light niet lekker is. Rivella Light heeft juist een aparte, niet te zoete smaak. Die aparte smaak willen wij nu in onze re clamecampagne naar voren brengen. Vandaar de slogan 'Een beetje vreemd, maar wel lekker'." 'J Televisie Vanaf 1 april komt de nieuwe reclame op de televisie. In de vijf verschillende commercials zijn moderne jonge types te zien in de meest vreemde kos tuums, die allen Rivella Light drinken èn er duidelijk van ge nieten. Vervolgens klinkt de slogan 'Een beetje vreemd, maar wel lekker'. De korte com mercials worden muzikaal on dersteund door muziek van Da ve Berry ('You've got a strange effect on me'). Anita: "Ook staan binnenkort enkele consu mentenacties op het program ma. In april wordt de speciale 'sampling-auto' van Rivella Beeld uit de televisie commercial Light ingezet, waarmee het pro motieteam honderd verschil lende sport- en andere evene menten gaat bezoeken. Daar kan de consument gratis het produkt proeven. In de maan den mei en juni zal Rivella Light met een stand in de win kels aanwezig zijn. Ook hier kan het produkt gratis geproefd worden. Bovendien krijgen consumenten bij aankoop van Rivella Light gratis een tweede fles en een merk-glas mee naar huis." Bunnik - In maart is voor Royal Club Light de consumenten wedstrijd Win een beautycen ter arrangement voor twee per sonen' gestart. Deelnemers worden gevraagd een leuke en originele Nederlandse om schrijving te bedenken van 'beautycenter'. Elke inzending moet vergezeld gaan van vier achter-etiketten van actie-liter flessen Royal Club Light. Ten minste twee daarvan moeten verschillend zijn. Iedere deelnemer maakt kans op één van de twintig beauty center arrangementen (inclu sief vervoer) voor twee per sonen in het Garderse 't Speulderbos of op één van de honderd Aquaskin huidverzor gingssets. De actie wordt on dersteund door radiocommer cials op Ster, Radio 10 en Sky Radio.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1990 | | pagina 16