Grote belang stelling voor familie-excursies Doorzichtige folie voor export VS T-shirt exclusief voor WV-lezers Zoeterwoude - Onder grote be langstelling zijn maandag 16 oktober in Zoeterwoude de fa- mihe-excursies gehouden. On geveer driehonderd mensen, onder wie zestig kinderen, kre gen die dag de kans om de brou werij te zien waar vriend/vrien din, echtgenofo)t(e), pa of ma werkt. Zowel 's morgens als 's middags werd een inleidend praatje gehouden door de heer MJ.S. Lindhout, chef Ontvang sten Zoeterwoude. Daarna volgde de rondleiding door de brouwerij. Helaas moesten dit keer velen die zich opgegeven hadden voor de familie-excursie, te leurgesteld worden. Al heel snel na de aankondiging via de Interne Post zaten de excursies helemaal volgeboekt. Om te voorkomen dat deze mensen een volgende keer opnieuw te leurgesteld moeten worden, wordt een lijst bijgehouden met namen van degenen die afge wezen zijn. Zij krijgen bij een volgende aanmelding voor een familie-excursie voorrang op anderen. Zij moeten zich dan wel weer opnieuw opgeven. Zoeterwoude - Sinds kort worden pallets met bier voor export naar de Verenigde Sta ten in doorzichtige krimpfolie verpakt. Voor die tijd werd alle export in groene krimpfolie ge stoken. De transparante folie heeft als voordeel dat de in houd zichtbaar blijft, hoeveel lagen er ook omheen komen. Ook straalt de export-pallet meer kwaliteit uit, omdat het er in transparante krimpfolie niet zo kreukelig uitziet als in groe ne. Binnenkort zullen ook de overige export-verpakkingen in doorzichtige krimpfolie ver pakt worden. Een voorbeeld van de oude en de nieuwe krimpfolie de gehele Nederlandse markt? Wie goed leest, vindt het ant woord elders in deze Vers van 't Vat. Voor de eerste honderd goede inzendingen ligt een uniek Fido Dido shirt te wach ten. Een t-shirt dat niet in de Nederlandse winkels te koop is! Stuur uw antwoord op een briefkaart met daarop uw naam, adres, woonplaats, de vestiging waar u werkt en uw personeelsnummer naar Redactie Vers van 't Vat, post bus 530, 2380 BD in Zoeter woude. Deze t-shirts zijn overi gens alleen in de maat XL verkrijgbaar. De actie sluit op vrijdag 15 december. Er mag maar één briefkaart per per soon worden ingestuurd. Alle winnaars krijgen automatisch bericht. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. wordt het mannetje populair. De rage van Fido Dido-spullen kan nu ook in Nederland begin nen. De lezers van Vers van 't Vat kunnen deze maand een exclu sief t-shirt met de afbeelding van Fido Dido winnen. Het shirt is te bemachtigen door antwoord te geven op de vol gende vraag: Sinds wanneer is Vmmona 7Up-bottelaar voor Bunnik - 7Up is 13 november een consumentenactie gestart met Fido Dido kunststofglazen. Fido Dido, een getekend man netje, dat nooit spreekt, altijd zichzelf blijft en eigenwijs is, is een enorme fan van 7Up. Dat blijkt wel uit de grappige gla zen, waar hij net met zijn kop petje bovenuit steekt. Om in het bezit te komen van de op vallende glazen moet de 7Up drinker in maximaal 25 woor den vertellen wat hij echt 'Cool' vindt. Dit alles onder het mot to: 'Normal is boring'. Als strip held geniet Fido Dido al grote bekendheid in landen als Japan, Australië, Amerika en Hong kong. Maar ook in Nederland

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1989 | | pagina 24