Heineken Fanfare 30 jaar Heineken Zeildag Consument profiteert van Royal Club Light RoValClub Den Bosch November dit jaar viert de Heineken Fanfare haar 30-jarig bestaan. Uiteraard wordt daar de nodige aandacht aan besteed. De muziekvereni ging, waarin voornamelijk Heineken-medewerkers spe len, kan terug zien op een rijk verleden. Vele malen behaalde ze de eerste prijs, niet alleen op concoursen in Nederland, maar ook tijdens optredens in andere landen in Europa. Ver der kan de Fanfare bogen op succesvolle optredens op tele visie en tijdens evenementen zoals de Uitmarkt in Amster dam. Er is bij dit jubileum bewust ge kozen voor een evenement waar de hele bevolking van Den Bosch van kan genieten in plaats van een activiteit voor de Fanfare alleen. Vandaar dat de Fanfare zeer verheugd was dat haar dit jaar de eer te beurt viel Kaageiland Ook dit jaar werd er op de Kagerplassen ge streden om de Heineken zeil- bokaal. De Heineken Zeildag werd zaterdag 9 september voor de vierde keer gehouden. Dit j aar waren er ongeveer tach tig deelnemers. De wisselbeker ging weer terug naar het echt paar Hoepman. Net als de eer ste twee jaar werd deze forma tie ook bij de vierde Heineken zeildag eerste in de A-klasse. In de B-klasse werd de eerste plaats behaald door de heren J. van Leeuwensteijn en B. Krol. De zeildag werd afgesloten met een gezellige barbecue voor alle deelnemers. Organisator A.M. Prins na afloop: "De zeildag is buitengewoon goed verlopen. Bovendien hadden we uitge lezen goed zeilweer!" Een deel van de Heineken Fan fare tijdens een optreden op de Uitmarkt in 1987 zeer hoog niveau, zal het hoog tepunt vormen van de fees telijkheden in november. het Federatief Concours voor concertwedstrijden te mogen organiseren. Het concours zal 25 en 26 november plaatsvin den in het Casino in Den Bosch. Er zullen 26 muziek korpsen aan deelnemen. Dit twee-daagse evenement op Bunnik In september is consumenten-acties voor Royal Vrumona met twee landelijke Club Light gestart. De eerste was de kortingsactie 'Royal Club Light Sinas nu voor 1,29'. De tweede promotie "Win met een zin" is 18 septem ber begonnen. De deelnemers moeten in een korte en krachti ge zin op een zo origineel moge lijke wijze aangeven waarom zij kiezen voor Royal Club Light. Deze zin moet voor 25 novem ber 1989 ingezonden worden, samen met vier actie-etiketten, waarvan er tenminste twee ver schillend moeten zijn. Deze ac tie, die voor alle vier light-sma- ken van Royal Club geldt, wordt ondersteund door mid del van radiocommercials op de Ster, Radio 10, Cable One en Sky Radio. Deelnemers aan de ze promotie-actie maken kans op een Panasonic magnetron oven (totaal 10) of een Panaso nic huisbakker (totaal 20) of een Royal Club Light Desk-Top ra dio (totaal 30). c r o

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1989 | | pagina 15