Commercial Dry 100: Jong, warm en dynamisch Amerikaans uitgaans centrum Vanaf 4 september zullen de commercials voor Dry 100 op televisie te zien zijn. Tot januari 1990 zullen meer dan 120 Dry 100 commercials vertoond worden via de Ster, TV 10 en RT Véronique. Ook in de bioscopen zult u geconfronteerd worden met Dry 100, het nieuwste produkt van onze brouwerij. Zoals in het juli-nummer van Vers van 't Vat al te lezen was, wordt de introductie van Dry 100 groots aangepakt. Hon derdtwintig commercials: dat betekent (bijna) dagelijks op de buis. Daarnaast is er een inten sieve campagne in dagbladen en magazines. Meer dan drie miljoen gulden wordt alleen nog dit jaar besteed aan de re clamecampagne van Dry 100. Daaruit spreekt dat marketing en verkoop alle vertrouwen hebben in dit nieuwe bier. Een vertrouwen dat door de voorin kopen van de handel nu al be vestigd wordt! De berichten in de media dat Heineken z'n reclame stop zet zijn dan ook niet waar. Het is in derdaad juist dat voor onze merken Heineken en Amstel vanaf 1 september geen recla me meer zal worden gemaakt, maar op andere fronten zijn we méér dan aanwezig. De recla me aandacht zal zich de ko mende maanden vooral richten op de nieuwe produkten als Buckler, Dry 100 en 1870. Voor de merken Heineken en Am- stel zal, zoals gebruikelijk is, be keken worden of de lijn waarop we met onze reclame-uitingen zitten de juiste is. Na deze her oriëntatie zal er weer als van ouds reclame gemaakt worden voor Heineken en Amstel. Over de commercials van Dry 100 vertelt Dorien de Jonge, re clamecoördinator, :"De drie commercials met een lengte "'lp-"" 2 4 De hoofdrolspelers in actie tij dens de opnames.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1989 | | pagina 4