Win een cd van Pepsi Buckler krijgt eigen krat Bunnik Pepsi-Cola is deze zomer een nieuwe actie gestart voor de consument, waarbij een compact disk te verkrijgen is. Deze cd bevat hits van The Jacksons, Miami Sound Machi ne, Terence Trent D'Arby, The Bangles en de groep Europe. De cd is onder meer verkrijgbaar door het sparen van zes Pepsi actie-etiketten en bijbetaling van tien gulden. De actie duurt tot en met 1 oktober 1989. Voor de lezers van Vers van 't Vat worden honderd cd's ter be schikking gesteld. Maar die worden niet zomaar wegge geven. Wie een cd in zijn bezit wil krijgen, moet een limerick verzinnen, die betrekking heeft op Pepsi-Cola. Een limerick is een vijfregelig speels versje van grappige aard met het rijm schema 'aabba'. Vaak worden er klank- en woordspelingen in gemaakt. De redactie heeft als voorbeeld een limerick ge maakt, die bij dit artikel wordt afgedrukt. Misschien inspireert het u om zelf aan de slag te gaan. Stuur uw zelfgemaakte limerick vóór vrijdag 22 sep tember per briefkaart naar Redactie Vers van 't Vat, post bus 530, 2380 BD in Zoeter- woude met vermelding van naam, adres en woonplaats, de vestiging waar u werkt en uw Vers van 't Vat-lezers drin ken uiteraard Pepsi en kunnen gewoon met de consumentenactie mee doen. Voor die medewer kers die wèl Pepsi drinken maar niet toekomen aan zes flessen in een vrij korte tijdsperiode maakt Vru- mona een aardig gebaar. Niet winnende Vers van 't Vat-lezers kunnen name lijk alsnog een cd in hun bezit krijgen door, na de bekendmaking van de uit slag, zes actie-etiketten aan te vragen bij Mart-Jan Gerards, product-manager Pepsi bij Vrumona. Met die etiketten èn bijbetaling van tien gulden kan dan alsnog een cd worden aan gevraagd. personeelsnummer. Per mede werker kan slechts één brief kaart worden ingezonden. De limericks worden door een des kundige jury beoordeeld. Win naars krijgen automatisch be richt. Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden. De leukste limericks worden in Vers van 't Vat geplaatst. Er was eens een meisje uit Overschie die streefde in alles naar perfectie. Zij vernietigde haar favoriete plaat want die liep voortdurend uit de maat. En hoopt nu op een zuivere cd van Pepsi. Zoeterwoude "Buckler heeft zich een stevige positie in de markt weten te verwerven en de omzet maakt nog steeds een forse groei door. Het merk verdient daarom zijn eigen krat", verklaart product-mana ger M.J. Bolland. Vanaf 1 sep tember worden de eerste Buck- ler-kratten uitgeleverd. Het nieuwe krat is een 24-vaks krat en zal naast het krat met de vier six-paclc verpakkingen gevoerd gaan worden. Bolland hierover: "Onderzoek heeft uitgewezen dat een groot deel van de Buckler-kopers geïnteresseerd is in een heel krat." Daarbij komt dat voor de horeca de six- paclc verpakking niet ideaal is en ook zij dus graag een 24-vaks krat zouden zien." Het krat heeft hetzelfde model als het Heineken-krat. Het nieuwe Bucklei-krat in z 'n opvallende vier-kleuren be- dmkking

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1989 | | pagina 29