4 Sterke groei Rivella Light Televisie commercial en publieksprijs voor Buckler Ook nieuwe tv-commercial Sourcy 12 Bunnik Rivella Light doet het goed. Het produkt groeit met twintig procent, een op merkelijke stijging voor een frisdrank. De reden is volgens group product-manager Anita Lenterman van Vrumona dat light-produkten steeds meer in raken. "Steeds meer mensen kiezen voor een gezondere levensstijl. Daarin past Rivella Light. De frisdrank bevat bo vendien mineralen die het lichaam nodig heeft. Daarnaast is Rivella Light calorie-arm en heeft het een lichte, aparte smaak." Om het produkt nog meer te ondersteunen is een consu mentenactie gestart. Bij aan koop van twee actie literflessen Rivella Light, kan de consu ment tot en met juh voor 12,00 een City-bag kopen. En via de speciale actie-kaart wordt 2,50 extra korting ge geven op deze al goedkope kleurige rugzak. De folders zijn te verkrijgen in de winkels en via de zes sampling-auto's die vooral in het westen van ons land bij winkelcentra staan. Hier kan ook een glaasj e Rivella Light worden geproefd. De sampling-auto is een rij dend billboard, die in korte tijd omgebouwd wordt tot proef lokaal Zoeterwoude "Buckler Bier. Zo lekker dat je de alcohol niet mist". Dat is de slogan waarmee Buckler op televisie bij het pu bliek wordt aanbevolen. Daar bij komen jonge mensen in beeld die met veel smaak Buckler drinken. De commer cial wordt sinds vorige maand op de televisie uitgezonden. Ze maakt deel uit van een cam pagne die verder bestaat uit bill board-reclame, advertenties, winkelmateriaal en een radio commercial. Behalve in Nederland wordt de reclame campagne voor Buckler-bier ook in een aantal Europese lan den gevoerd. Buckler heeft overigens ook nog de publieksprijs gewonnen tijdens de verkiezing van het 'Merk van het Jaar'. Deze ver kiezing werd gehouden door het Amsterdamse bureau Markgraaf, dat zich bezighoudt met de bescherming van mer ken en modellen. Bunnik Sinds 16 juni heeft ook Sourcy mineraalwater haar nieuwe televisie-commercial als opvolger van de commercial met de Sourcy-parasols. De nieuwe film toont fraaie beel den van de Utrechtse Heuvel rug, waardoor een aparte, rustgevende sfeer wordt ge creëerd. Daarmee wordt een duidelijk verband gelegd met het natuurlijke produkt Sourcy. De slogan hier luidt "Sourcy, zuiver Nederlands mineraalwa ter uit betrouwbare bron". Aan het einde van de commercial wordt de nieuwe vrachtwagen getoond die sinds kort het mi neraalwater Sourcy over de Nederlandse wegen vervoert.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1989 | | pagina 12