Geslaagde bijeenkomst medewerkers Physieke Distributie 8 Wat verwacht de klant nog meer van onsl Dat was de vraag die centraal stond tijdens een bijeenkomst van alle medewerkers van de afdeling Physieke Distributie van Heineken Nederland. Deze bijeenkomst op 24 en 25 februari stond in het teken van het belang van samenwerking en service, als onderdeel van de marketing gedachte. Verschillende sprekers gaven, elk voor hun werkterrein, in hun inlei ding aan dat Physieke Distributie meer is dan alleen transport. De heer drs. H.J.C. Philippa, Hoofd Physieke Distributie benadrukte dat service naar de klant erg belangrijk is. "Het moet niet zo zijn dat degene die het hardste roept de meeste service en aandacht krijgt, maar er moet per klant afgesproken worden wat voor hem de beste service is die physieke distributie kan geven. Met zo min mogelijk fouten!", aldus Philippa die verder een aantal serviceverhogende middelen noemde waar zijn afdeling al mee te maken heeft. De kelderbier- belevering, de directe leveranties en de 30-palletauto's zijn daarvan voor beelden. De heer drs. F.A. Versteeg, Hoofd Verkoop Thuisverbruilc, ging in zijn inleiding in op het verande rend gedrag van de consument die be ter geïnformeerd en bewuster pro- dukten koopt. Door de grotere verscheidenheid aan produkten moet de winkelier woekeren met ruimte. De medewerkers van Physieke Dis tributie krijgen daarmee te maken in de vorm van hogere individuele ei- Medewerkers van Physieke Distributie luisteren aandachtig naar de lezingen

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1989 | | pagina 10