uitzendschema voor de rest van de maand juli dinsdag 5 juli zwevend reclameblok ned. 3 donderdag 7 juli zwevend reclameblok ned. 1 zaterdag 9 juli na journaal 20.00 uur ned. 1 maandag 11 juli zwevend reclameblok ned. 2 dinsdag 12 juli na journaal 20.00 uur ned. 2 woensdag 13 juli na journaal 19.00 uur ned. 1 zaterdag 16 juli zwevend reclameblok ned. 2 maandag 18 juli na journaal 20.00 uur ned. 2 zaterdag 23 juli zwevend reclameblok ned. 1 donderdag 28 juli voor journaal 20.00 uur ned. 2 zaterdag 30 juli na journaal 20.00 uur ned. 2 nieuwe commercials is er een cassette bandje verschenen, waarop de heer A.H. Heineken de nieuwe campagne aankondigt. Het geluidsbandje is eind juni in een oplage van 43.000 exempla ren verstuurd naar alle horeca- en thuis- verbruik-relaties van Heineken en de medewerkers van de Heineken Brouwe rijen. Tijdens de personeelsbijeenkom sten zijn de nieuwe commercials ge toond. "Op deze manier hebben wij geprobeerd al onze klanten en medewerkers vooraf iets te vertellen over de nieuwe reclame films en attent gemaakt op de uitzend data", aldus Den Hertog. pilsje dat in je stamcafé met veel liefde voor je wordt getapt", zegt de heer Mo lenaar. "En zeker onder die loeihete filmlampen komt daar nogal wat bij kij ken. Voorop staat dat we altijd echt bier en schuim gebruiken." Voor de commercials, waar ongeveer driekwart jaar aan gewerkt is, zijn er on der meer opnamen gemaakt in een prachtig landschap bij Los Angeles, in Hollywood, Venetië en in Amsterdam. Veel opnamen zijn gefilmd in de studio van Cinetone in Amsterdam waar een ploeg van 25 tot 30 mensen van 's mor gens vroeg tot 's avonds laat bezig was met de binnenopnames, waar ongeveer vijftig spelers en figuranten aan mee werkten Het sympathieke maanmannetje wordt gespeeld door de kleine Amerikaanse acteur Tony Cox, die ook in de bioscoop film E.T. van Steven Spielberg heeft ge speeld. Het speciale pak is gemaakt in Los Angeles en was heel soepel zodat er goed in gewerkt kon worden. "De ogen en oren van het groene maan mannetje konden via radiografische be sturing bewogen worden", vertelt Mole naar, die net als iedereen enthousiast is over het eindresultaat. Presentatie via cassettebandje Speciaal voor de presentatie van de 5

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1988 | | pagina 5