30 TOEGANGSBEWIJZEN EN 110 POSTERS VOOR PERSONEEL TE WINNEN Volgende maand is het zover. Dan komt Michael Jackson naar Nederland om drie concerten te geven, achtereenvolgens op 5, 6 en 7 juni. Het is voor het eerst dat Michael naar Nederland komt. Geen wonder dus dat de toegangs kaarten voor de concerten in De Kuip in zeer korte tijd uitverkocht waren. Het beloven immers concerten te worden waarbij Michael Jackson het Feijenoord stadion op zijn grondvesten zal doen trillen. Product-manager van Pepsi-Cola, dhr. M.J. Gerards met een van de winnen posters. Pepsi-Cola verbindt al jarenlang haar naam aan die van wereldbe roemde popartiesten. Lionel Richie en David Bowie zijn daarvan goede voor beelden. Vers in het geheugen liggen na tuurlijk nog de door Pepsi gesponsorde concerten van Tina Turner in 1987. De filosofie daarachter is dat Pepsi en pop muziek een ideale combinatie vormen. Want Pepsi is 'the choice of a new gene ration'. Popmuziek is volgens Pepsi het middel bij uitstek om die nieuwe genera tie te bereiken. Het ligt dus voor de hand dat Pepsi ook de sponsor is van de reeks concerten die Michael Jackson, hèt popi dool van de jaren tachtig, momenteel in vele landen van de wereld geeft. Vrumona heeft met een groot aantal ver schillende acties ingehaakt op de komst van Jackson naar Nederland. Er worden bijvoorbeeld toegangskaarten verloot Als u mee wilt dingen, stuur dan vóór 25 mei a.s. één briefkaart per persoon zon der enveloppe naar Vers van 't Vat, Ka mer 2.339, Postbus 530, 2380 BD Zoe- terwoude. Zet in de linkerbovenhoek duidelijk 'concert Michael Jackson'. Vermeld bij de afzender niet alleen uw naam, adres en woonplaats, maar ook uw persoonsnummer en de afdeling en vestiging waar u werkzaam bent. Uit alle inzendingen zullen 15 winnaars worden getrokken. Zij krijgen ieder twee toe gangsbewijzen. De winnaars ontvangen daarover tijdig bericht. Voor de minder-gelukkigen heeft Vru mona nog een aantal troostprijzen te verloten: 10 reuze-posters en 100 kleine re posters. Alle reden dus om snel een briefkaart in te zenden! U kunt uiteraard aan deze actie deelne men. Maar er is nóg een kans twee van die felbegeerde toegangsbewijzen te winnen. Voor Heineken- en G.W.N.- medewerkers heeft Vrumona namelijk dertig eretribune-kaarten gereserveerd. Twintig voor zondagavond 5 juni en tien voor dinsdag 7 juni. (Medewerkers van Vrumona zijn al in de gelegenheid ge weest kaarten te 'bestellen' en kunnen niet aan deze actie deelnemen.) onder 50 winkeliers en 200 horeca-on- dernemers. Verder is er een actie voor de consumenten. Deze ging vorige maand van start en loopt de gehele maand mei nog door. Elke werkdag stelt Vrumona 30 toegangskaarten beschik baar aan de 15 consumenten die op die dag het hoogste aantal actiedoppen of - bliklipjes hebben ingestuurd.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1988 | | pagina 31