Mli'i'ÏS-j «Ma maag |§KK!lHil« ■WSsiHilsis ninwi m-HMIIH - - IJ »im ui; flWèw» "('isii'finiüw HvïW/si'! vVsfeovt - x»' ||t§|f 38 VMtf Uil wtymmtmmt ÏIUiMmttmtH t mm-. iwitHnninnii itmimnminu ïMwmmmti Wmmmmtm mensen bij het werk te betrekken en meer gebruik te maken van de grote hoe veelheid kennis die bij de medewerkers aanwezig is. Informatie tweerichtingsverkeer Hamers: "In Den Bosch was een hou ding ontstaan waardoor men al snel dacht dat het geen zin had om met ideeën te komenwant er werd toch niet naar ge luisterd of wat aan gedaan. Daar moeten we vanaf. Er moet een sfeer ontstaan, waarin iedereen de kans krijgt mee te denken en waarin iedereen de gelegen heid heeft z'n zegje te doen. Daarnaast is het erg belangrijk dat alle leidingge venden, de 'bazen' zou je kunnen zeggen 'zichtbaar' zijn voor alle medewerkers. We hebben dan ook nadrukkelijk afge sproken dat alle leidinggevenden veel va ker in de produktie-afdelingen moeten rondlopen en hun oor te luisteren moe ten leggen." Hamers zegt tot slot: "Als wij constate ren dat iets niet goed loopt of als er iets fout zit, moeten we niet als een kat om de hete brij lopen, maar er iets aan doen. Het overgrote deel van onze mensen is er bovendien zeer ontvankelijk voor als ver teld wordt waarom er iets gebeurt en wil graag over verbeteringen meedenken."

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1987 | | pagina 11