Zoek de 7 verschillen Pepsi Proef-activiteiten Ruim 90.000 consumenten hebben in de afgelopen twee jaar de Pepsi Proef gedaan. Het resultaat is bekend: de meerderheid kiest voor Pepsi-Cola. Dit heeft ertoe geleid dat Pepsi's afzet- volume vorig jaar met 10% is toegeno men Voor Vrumona was dit de aanlei ding Pepsi nog opvallender te presen teren. Zo zullen naast de Doe-de- Pepsi-Proef campagne op veel plaat sen in het land ook parachute- en para- sailingdemonstraties worden gegeven. Voor de kinderen is er een Pepsi-Cola springkussen. Om dit zoveel mogelijk bekend te maken, zullen data en plaat sen van de Pepsi Proef-activiteiten in lokale en regionale dagbladen worden aangekondigd. Waar het Pepsi demonstratieteam aan wezig zal zijn, kunt u in het onder staande overzicht zien. Juli Augustus 1 Havenfeesten Terneuzen 2 Kamper Ui-t-dagen Kampen 1 Rolschaatskamp. Zoetermeer 3 Braderie Santpoort 7 Braderie Kudelstaart 12 Visserijdagen Breskens 7 Boulevard Scheveningen 18 Triathlon Almere 8 Boulevard Scheveningen 25 Boulevard Scheveningen 10 Ommer Bissingh Ommen 25 Marktpleinfestival Uithoorn 10 Braderie Texel 26 Boulevard Scheveningen 12 Kamper Ui-t-dagen Kampen 26 Braderie Deest 24 Braderie Texel 29 Braderie Zandvoort September 31 Huissense dag Huissen 22 Braderie Boskoop 25 Jaarmarkt Roden 30 Schuttersfeesten Diepenheim 31

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1984 | | pagina 31