De resultaten van de afgelopen acht jaar Ingezonden ideeën Beloonde ideeën 1250. 1200. 1150. 1100. 1050. 1000. 950. 900. 850. 800 750 700 650 600 550 500 450 400 350 300 250 J 200 150 100 50 0 700 226 76 781 264 747 249 943 292 949 225 951 320 716 642 213 171 77 78 79 81 83 Bier wint aan populariteit Toen men aan het einde van de zeventi ger jaren overging van het importeren van Heineken bier naar het lokaal pro duceren van Heineken in Pedavena en Massafra, werd nog actiever gezocht naar mogelijkheden om de marketing, verkoop en distributie te verbeteren. Bovendien is bij de brouwerijen de capaciteit vergroot, omdat er in Italië een toenemende vraag is naar bier. Dit komt hoofdzakelijk omdat de Italianen hun eetpatroon hebben aangepast aan de 'snelle' maatschappij waarin wordt geleefd. Zij geven steeds meer de voor keur aan een 'quick-lunch': een snelle en eenvoudige maaltijd tussen de mid dag, waarbij naar hun mening bier beter past dan de traditionele, zwaar dere, wijn. De voormalige toegangsweg tot de brouwerij in Popoli, met op de achtergrond besneeuwde bergtoppen. Geheel links is nu het nieuwe serviceblok voor de proces diensten gebouwd. 16

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1984 | | pagina 24