De tijdschriftencampagne.
Veel verschillende advertenties, die De advertenties gaan afwisselend en
ieder op hun eigen manier iets toevoegen hoogfrequent verschijnen in een brede reeks
aan het bestaande beeld van Heineken. van bladen, zoals o.a. Panorama, Doe Het
Soms door het goudgele Heineken Bier Zelf, Zero, Vrij Nederland, De Haagse Post,
letterlijk de hoofdrol te laten spelen. Elseviers Magazine.
Soms door aardige situaties waarbij Deze zullen ten minste 24 keer (2 x per
Heineken betrokken is, op een speelse wijze maand) gezien worden door 94% van die
in beeld te brengen.
Dus een campagne, een marktleider
waardig.
Een campagne voor het merk dat in
ons land bepalend is voor de beleving
van bier.
consumenten welke wij willen bereiken.
De grote mate van variatie in de adver
tenties zorgt dat de campagne fris en
verrassend blijft.
Men zal niet gauw doorbladeren met
het gevoel van „die heb ik al gezien".
„Als Ome Jan vanavond maar niet over politiek begint."
Heerlijk, helder Heineken.