De tijdschriftencampagne. Veel verschillende advertenties, die De advertenties gaan afwisselend en ieder op hun eigen manier iets toevoegen hoogfrequent verschijnen in een brede reeks aan het bestaande beeld van Heineken. van bladen, zoals o.a. Panorama, Doe Het Soms door het goudgele Heineken Bier Zelf, Zero, Vrij Nederland, De Haagse Post, letterlijk de hoofdrol te laten spelen. Elseviers Magazine. Soms door aardige situaties waarbij Deze zullen ten minste 24 keer (2 x per Heineken betrokken is, op een speelse wijze maand) gezien worden door 94% van die in beeld te brengen. Dus een campagne, een marktleider waardig. Een campagne voor het merk dat in ons land bepalend is voor de beleving van bier. consumenten welke wij willen bereiken. De grote mate van variatie in de adver tenties zorgt dat de campagne fris en verrassend blijft. Men zal niet gauw doorbladeren met het gevoel van „die heb ik al gezien". „Als Ome Jan vanavond maar niet over politiek begint." Heerlijk, helder Heineken.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1981 | | pagina 34