TIJDVOOR BOKBIER BREEKT WEER AAN Traditiegetrouw wordt tegen de herfst bokbier op de markt gebracht. Aangezien dit type bier zich de laatste jaren in een toenemende belangstelling mag verheugen, was dit voor ons be drijf reden om, na een paar jaar van afwezigheid, met Amstel Bockbier op de biermakt terug te komen. Amstel Bockbier, het diep-rode bier dat zich kenmerkt dooreen krachtige, rijke smaak en een mooie schuimkraag, is bestemd voor de horeca. De horeca ondernemers zullen hun gasten dit typisch winterse bier voorzetten in een speciaal ontwikkeld Amstel Bockbier glas, waarvan u op deze pagina af beeldingen ziet. De slogan in de re clame-uitingen luidt: "Amstel Bockbier, 't is nu de tijd". Vanzelfsprekend doet ook Heineken Bokbier weer van zich spreken, onder meer met een op de horeca-ondernemer gerichte actie en op de consument gerichte advertenties, waarvoor fraai reclamemateriaal is ver vaardigd.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1980 | | pagina 5