Royal Club f V* I Royal Gub Royal Club RoyalCIub SHANDY BTTTtR LEMON CITWXNKWAST A De kracht van Vrumona Nederland is rijk aan goedkope fris- drankenmerken. Te veel fabrikanten proberen het hoofd boven water te hou den door met zeer lage prijzen te stunten. Toch blijkt steeds meer, dat de consument in het algemeen de voor keur geeft aan bekende en vertrouwde merkartikelen van hoge kwaliteit. Hier liggen dan ook de kansen voor ons concern. Kwaliteit vormt hiervoor de basis. Een goed produkt moet je echter ook bekend maken. Daarom ziet u veel Vrumona reclame op de televisie, de radio, in tijdschriften en andere media. Behalve het produktiepersoneel, dat voor kwalitatief hoogwaardige fris dranken en sappen zorgt, draagt ook het vertegenwoordigerscorps, dat een goede service en voorlichting aan de afnemers geeft, veel tot het succes bij. Dankzij de inzet van alle Vrumona- medewerkers is het nu al zo ver dat ons concern goed is voor bijna twintig pro cent van het frisdrankenvolume in Nederland. Royal Club, explosieve groei Royal Club Tonic en Bitter Lemon zijn momenteel allebei goed voor circa 60 procent van het volume in hun smaak- segment. En Royal Club Shandy heeft zich sinds z'n introductie in mei 1976 helemaal een unieke positie verworven. Weliswaar komen er nu ook andere shandies op de markt, maar de voor sprong op Royal Club is nauwelijks meer te overbruggen. Royal Club Ginger Ale en Sodawater vinden hun weg vrijwel uitsluitend via de horeca- sector. PUR - Vrumona's bronwater De vraag naar bronwater stijgt razend snel. Ongeveer anderhalf jaar geleden heeft Vrumona daarom PUR op de markt gebracht. Dit merk neemt ten op zichte van de totale bronwaterplas nog een bescheiden plaats in. In de horeca- sector vindt dit produkt echter steeds meer aftrek. SNOR - voor de kinderen Sinds 1 juni jl. brengt Vrumona „Snor" op de markt. Een geheel nieuwe fris drank die volledig is afgestemd op de smaak en de speelsheid van kinderen tussen zes en twaalf jaar. Zij vinden het produkt erg lekker en bovendien heb ben ze veel pret om de schuimsnor die je ervan krijgt. Over de ontwikkeling van Snor is bij het ter perse gaan van dit nummer nog weinig te zeggen. Het kost namelijk tijd om iets totaal nieuws populair te maken. Vast staat, dat Vru mona er alles aan zal doen om Snor een goede positie in de frisdranken- markt te laten verwerven. B3 - sterk in de horecasector Vruchtensappen zijn in Nederland zeer populair; wij drinken met zijn allen ruim 200 miljoen liter sap per jaar. De con currentie in deze sector is zwaar. In de horecasector is B3 veruit het grootste merk, het wordt in bijna de helft van de horecabedrijven geserveerd! Dat is be grijpelijk, want de horeca-ondernemer wil zijn gasten het beste voorzetten. Hij kiest daarom bewust voor kwaliteit.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1979 | | pagina 8