UITENLAlNI) Heineken 'cricket campagne' in Engeland Chief Silva op bezoek bd Heineken De meest fotogenieke schoonheid van de Bahama's NIEUWS UIT HET De reclamecampagne 'Heineken re freshes the parts other beers cannot reach' is in Engeland ontzettend popu lair. Cricket is daar een zeer geliefde sport. U zult dan ook begrijpen wat er gebeurt als deze elementen samen gevoegd worden in één reclamecam pagne: Er ontstaat een reclamebood schap die geen Engelsman zal ontgaan. Een oplettende Heineken medewerker fotografeerde tijdens zijn vakantie het hierbij afgedrukte reclamebord. Hij ver telde dat de campagne via vele muren van gebouwen en via de televisie-recla me tot de Engelsman gekomen is. Een van de deelnemers aan de op de Bahama's gehouden jaarlijkse Miss Ge menebest schoonheidsverkiezingen was Marie F. Evans. Zij deed mee als de door onze agent in de Bahamas, Bahamas Blenders, verkozen Miss Heineken. Het meisje, dat binnenkort een studie mode-ontwerpster gaat doen in New York, ging naar huis met de titel Miss Photogenic. Door de eveneens aan wezige vooraanstaande fotografen werd zij als het meest fotogenieke meisje aangewezen. Waarschijnlijk heeft nog nooit zo n stralende persoon lijkheid Heineken vertegenwoordigd! Onlangs bracht de heer Chief E.A. Silva, lid van de raad van bestuur van Nigerian Breweries een bezoek aan Heineken. Naast de vestigingen in Amsterdam en Zoeterwoude was ook Bunnik in het programma opgenomen. Op de foto ziet u Chief Silva geflankeerd door ir. J.W. den Hond (rechts), directeur coördinatie werkmaatschappijen en ir. L.A. Ch. Rottier, bedrijfsleider van Vrumona.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1979 | | pagina 16