grappen maakt rond het introduceren en drinken van de nieuwe frisdrank Snor. Rond het produkt Snor en Marcel en Bas is een speciale show gecreëerd, de Snor Show. Deze-show zal zich afspelen in een middelgroot theater. Dus met pu bliek, opengaande gordijnen, spot lights, enzovoorts. Campagnes De introductie van deze door Vrumona uitgebrachte frisdrank voor kinderen zal breed ondersteund worden met opval lende introductie-acties en intensieve reclame-campagnes. Op 27 april werd Snor gepresenteerd aan de winkelver tegenwoordigers. Vanaf die datum wordt de drank aan de groothandels uitgeleverd zodat hij omstreeks juni in de winkels te koop is. De frisdrank zal verkocht worden in een (gezins-)liter- fles. De gehele Snor-campagne zal meer dan zeven maanden in beslag ne men vanaf eind mei. Het produkt wordt ten doop gehouden met paginagrote in troductie-advertenties in de ochtend bladen. Daarnaast zal men voor de nieuwe Snor ook in dagbladen, week bladen en in kinder- en tienertijdschrif ten zeer frequent adverteren. Ook zal zeer regelmatig op radio en televisie voor Snor reclame gemaakt worden. Vele Nederlanders zullen de komende zomermaanden op hun vakantiebe stemming in ons land met de nieuwe Snor kennis kunnen maken, want overal zullen er activiteiten en evenementen rond het nieuwe produkt op touw gezet worden. Zo zal men spoedig de bood schap van de reclame-slogan kunnen beamen: Fris met schuim erop, dat smaakt snor! A B C D E F SEPT. 6 26 11 19 H O 8 26 3 2 AON 28 21 13 5 DEC. 15 20 27 Televisie: A Vóór het nieuws van 21,30u.op Ned.1 B Na het nieuws van 21.30 u. op Ned. 1 CVóór het laatste nieuws op Ned. 1 D Vóór het nieuws van 20.00u.op Ned.2 E Na het nieuws van 20.00 u. op Ned. 2 F Vóór het laatste nieuws op Ned. 2 van de kinderen hangt af van hun ac teertalent en of ze sympathiek overko men. Hier zijn Marcel en Bas ook van daan gekomen. Het zijn twee jongetjes van negen en tien jaar. Ze staan al jaren bekend als het komische duo van hun eigen school." Binnenkort zullen Marcel en Bas heel Nederland aan hun voeten krijgen met hun komische acts rond Snor. Marbl overtuigt Bas dat het schuim van Snor het leukste is, terwijl Bas de smaak aan Marcel probeert te verkopen. Dat leidt natuurlijk tot komische verwarringen, die het thema ook zullen zijn van de hele campagne die voor Snor gemaakt is. Er zullen drie verschillende reclamefilm pjes met Marcel en Bas gemaakt wor den. In alle drie de commercials treedt het tweetal op als komisch duo dat 7

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1979 | | pagina 7