liIF.lt EN FRISDRANKEN VERKOOPDAGEN In de afgelopen maand oktober hebben onze vertegenwoordigers korpsen bier (thuisverbruik) en fris dranken (thuisverbruik en de groep speciale markten) wederom hun jaarlijkse verkoopbijeenkomst be leefd. Over de grens Eerstgenoemde groep keek letterlijk over de grenzen en trok voor twee dagen naar België, waar zij samen met leiders en begeleiders in de omgeving van Brussel neerstreek. De middag van de eerste dag, 5 oktober, De overhandiging van het Pepsi-Coia aandenken ter gelegenheid van de 50 miljoenste liter. V.l.n.r. de heren J. Hüchtenbrock, K. Brandt, D. Marck, J. Siertsema, Ch. Corver en A. van der Vaart. stuk maari tUk Nachtelijk vakwerk. tmnendeksae?d9e^avee®deb)e °nd 9e~ jl. centraal Staat sinds 27 '®rpu' Promotie Fen Gen 'lelijke Ha mber c'us/ef cadeau" ander een waar/^men bernachtir, 9even.Om na if- 1 ex~ co"Pon uit hoeft men a/leenb'erpu' het beste/fn '9dschr'ft-advo tmaar de n ts ZTer Uit de wS(mie0f fmet3lbnrpU' th"°.De actief9' met 31 maart 1979 6 act,e loopt tot en 1teiiik vak,. Een gedeelte van de groep thuisverbruik bier tijdens een van de inleidingen. was geheel gewijd aan onderwerpen, de verkoop zelf en de ondersteuning daar van betreffende, terwijl de volgende ochtend in een tweetal inleidingen het internationale aspect van onze onder neming op ondubbelzinnige wijze tot uitdrukking kwam. Tevens werd op so bere wijze herdacht dat en hoe dertig jaar geleden Heineken en Amstel de eerste stappen op de thuisverbruik- markt zetten. De inspanning werd afgewisseld met ontspanning, zowel door middel van een klinkend avondprogramma als aan de hand van een rondrit door Brussel. Daarna bracht het gezelschap een be zoek aan een typische, kleine Belgische brouwerij gevolgd door een kennisma king met enkele voor de meeste pilse- nerdrinkers volmaakt onbekende bier soorten, welke kennismaking een van de doelstellingen van deze tweedaagse vormde. De medewerkers van de verkooporganisatie frisdranken waren in Utrecht bijeen. Waarmee een einde kwam aan een tweedaagse, die inspiratie te over bood om met verruimde blik en verrijkte smaak het komende (boek)jaar aan de slag te gaan. Fris en met veel spirit De medewerkers van de verkooporga nisatie frisdranken kwamen op 27 okto ber jl. voor hun jaarlijkse verkoopdag in Utrecht bijeen. In het ochtendgedeelte passeerden zowel de resultaten van het afgelopen jaar bevredigend ondanks een slechte zomer als de verwachtin gen en doelstellingen voor het komende jaar de revue. Wat het laatste betreft luidde het motto „Fris van de lever en met veel spirit!" 's Middags werden de toekomstplannen voor de verschillende produkten gepresenteerd en uitvoerig toegelicht. Een hoogtepunt in dit ge deelte was de herdenking van de mijl paal in de omzet van Pepsi-Coia: 50 miljoen liter in één (het afgelopen) boekjaar. Als tastbaar blijk van waarde ring was er voor alle leden van het verk oopteam een aandenken, waarvan het eerste exemplaar door area manager J. Hüchtenbrock van Pepsi-Coia Interna tional aan mr. J. Siertsema, groepsdi- recteur frisdranken, werd overhandigd. Na de gezamenlijke voorbereiding op de komende verkoopinspanningen vormde het informele gedeelte, waarin naast het uitstekend verzorgde diner de onderlin ge contacten in een ontspannen sfeer de boventoon voerden, een fijne afslui ting van een in alle opzichten geslaag de, nationale verkoopdag.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1978 | | pagina 22