7 Up vijf jaar Quality Award Pepsi-Cola Bottler of the year Nieuwe Hoppe lichtreclame Hoger op met mensen Op 9 november jl. werd door de heer B. J. Riemslag, area manager Benelux voor 7 Up (rechts op de foto) aan ir. P. Heemskerk, produktie-leider van Vrumona, een oorkonde uitgereikt ter gelegenheid van het feit dat voor het vijfde jaar in successie Vrumona voor het produkt 7 Up aan de hoogste kwali teitseisen heeft voldaan. Het 7 Up Qua lity Award programma werd ingesteld in 1957 teneinde de 7 Up bottelaars richt lijnen te verschaffen voor het bereiken van optimale kwaliteitsnormen. Deze onderscheiding is een waardevolle erkenning van et constante streven om de door Vrumona op de markt gebrachte produkten aan de hoogste eisen te laten voldoen. Het in de afgelopen jaren sterk toegenomen marktaandeel van 7 Up in Nederland bevestigt bovendien dat ook handel en consument nog steeds de voorkeur geven aan kwalitatief hoog waardige produkten. De succesvolle verkoopresultaten die gedurende een reeks van jaren met het merk Pepsi- Cola op de Nederlandse markt worden bereikt, vonden in 1977 hun bijzondere erkenning door het ver werven van de onderscheiding Pepsi- Cola Bottler of the year, een onder scheiding die jaarlijks wordt uitgereikt aan de Pepsi-Cola bottelaar met de hoogste omzet-stijging. Op de foto ziet u de overhandiging van de plaquette door de heer M. de Bodt, area manager van Pepsi-Cola in Neder land aan de heer K. Brandt, marketing manager frisdranken (links op de foto). Na vele maanden van voorbereiding, in verband met het verkrijgen van alle be nodigde vergunningen, werd op 3 okto ber jl. op het Bentinckplein in Rotterdam alles in gereedheid gebracht voor de plaatsing van een neoninstallatie Hoppe Jonge Jenever. Binnen een uur zorgde een tele scoopkraan met een lengte van 35 meter ervoor dat de 100 kilo wegende letters stuk voor stuk naar boven werden gehe sen. Vervolgens konden de monteurs van de firma Haaxman uit Ouderkerk een begin maken met de montage van de letters. De letters hebben een afmeting van maar liefst 2.40 (hoofdletters) en 1.50 m. De installatie zal zeker bijdragen tot een nog grotere merkbekendheid voor Hop pe. Gelegen aan de uitvalsweg Rotter dam-Den Haag en duidelijk zichtbaar vanaf de spoorlijn Rotterdam-Hoek van Holland en Den Haag zal de installatie dagelijks door vele duizenden mensen gezien worden (zie foto). Ze stonden ongeschminkt en in hun ge wone daagse plunje op het toneel van de Heineken kantine aan de Stadhouders kade en barstten los in een half uur van zang en dans voor de raad van bestuur en enige tientallen medewerkers. Ze Eén van de leden van het gezelschap Up with People biedt de heer A. H. Heineken een langspeelplaat aan, terwijl een ander lid een Up with People-embleem op zijn revers be vestigt. 46

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Vers van 't Vat | 1977 | | pagina 46